آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پیروزی ارزشمند اینتر در خانه بنفیکا؛ معجزه اینزاگی ادامه دارد

اینتر با گل‌های لوکاکو و بارلا، بنفیکا را 2-0 در لیسبون شکست داد تا کمی از بحران خارج شود.

تورنمنت‌های حذفی، تخصص سیمونه اینزاگی است. تیم‌های او هرچه در لیگ عملکرد بدی داشته‌باشند و رکوردهای منفی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند در جام‌های حذفی و لیگ قهرمانان اروپا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

اینتر که در یک ماهه اخیر روند فاجعه‌باری را در سری آ پشت سر گذاشته و از منطقه کسب سهمیه خارج شده است در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان صدرنشین لیگ پرتغال بود و مقابل تیمی که دومین خط حمله برتر اروپا در این مسابقات را در اختیار داشته، هم دروازه‌اش را بسته نگه داشت و هم با به ثمر رساندن 2 گل، حاشیه امنی برای دور برگشت به میزبانی مه آتزا ایجاد کرد.

در این دیدار که بارلا گل برتری تیمش را زد و لوکاکو از روی نقطه پنالتی، 8 دقیقه به پایان دیدار برتری را بهبود بخشید، بنفیکای شگفتی‌ساز شب بسیار بدی را پشت سر گذاشت و رویای صعود به نیمه‌نهایی را حالا دور و دورتر می‌بیند. بارلا با گلزنی در این مسابقه، تعداد گل‌های فصل جاری از چارچوب تمامی مسابقات را به 7 رساند تا بهترین عملکردش در طول یک فصل از دوران حرفه‌ای را پشت سر بگذارد و برای نخستین بار با ضربه سر در فصل جاری دروازه رقبا را باز کرد.

اینتر هم که پیش از این در مسابقات خارج از خانه مقابل تیم‌های پرتغالی طلسم گلزنی را تجربه می‌کرد و در 7 از 10 دیدار در خاک پرتغال از گلزنی عاجز مانده بود، برای نخستین بار پس از 18 سال، نه یک بار بلکه ۲ بار دروازه تیم پرتغالی را در خانه‌اش باز کرد و با مداد نامش را در میان تیم‌های حاضر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا حک شده می‌بیند.

آخرین بار، نراتزوری شب 23 فوریه 2005 در خانه یک تیم پرتغالی گلزنی را تجربه کرده بودند. این طلسم به لطف لوکاکو و بارلا در لیسبون باطل شد. اینزاگی که روزهای خوبی را در فوتبال ایتالیا پشت سر نمی‌گذارد به لطف این پیروزی و صعود احتمالی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا قادر خواهد بود حداقل تا پایان فصل شغلش را حفظ کند.

گروه نرم افزاری ماهور
50 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا