آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

جانشین بوسکی پیدا شد؛ درهای لاماسیا دوباره باز شد

بارسلونا از استعدادهای آکادمی لاماسیا جانشین سرخیو بوسکتس را کشف کرده است.

در شرایطی که قرار است سرخیو بوسکتس در پایان فصل از جمع آبی و اناری پوشان خداحافظی کند، به نظر می‌رسد پیدا کردن یک جانشین مناسب برای کاپیتان اصلی این تیم مهمترین معضل فصل آینده ژاوی باشد.

 

اکنون به نظر می‌رسد که نیکو گونسالس؛ محصول آکادمی لاماسیا به عنوان جانشین سرخیو بوسکتس معرفی شده و این بازیکن که به صورت قرضی در والنسیا بازی می‌کند، فصل بعید در نوکمپ می‌ماند. اهداف اولیه بلوگرانا برای جایگزینی بوسکتس، یاشوا کیمیش ستاره بایرن مونیخ و مارتین زوبیمندی از رئال سوسیداد بودند، با این حال قیمت آنها برای سران این تیم بسیار بالا بود.

 

در سمت دیگر آنها به سراغ جایگزین های ارزانی مانند روبن نوس و انگولو کانته رفتند اما ژاوی نظر مثبتی نسبت به جذب این ۲ ستاره لیگ برتر انگلیس نداشت و برای استخدام آنها متقاعد نشد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

نیکو گونسالس بازیکن قرضی بارسلونا که مورد توجه متئو آلمانی و خوان لاپورتا قرار گرفته به شکلی شاعرانه اولین بازی خود را در تابستان 2021 به عنوان بازیکن تعویضی سرخیو بوسکتس انجام داد.

 

گونسالس در فصل 22-2021 37 بازی برای بارسلونا انجام داد و ۲ گل به ثمر رساند و ۲ پاس گل داد. او در پایان فصل قرارداد خود را تا سال 2026 تمدید کرد و بلافاصله پس از آن به صورت قرضی برای یک فصل به والنسیا پیوست.

 

او در فصل 2022-2023 تحت تاثیر مصدومیت قرار گرفت و تنها ۲۵ بازی انجام داد. با این حال، اگر ژاوی متقاعد شود، می‌تواند یک بازیکن بدون هزینه برای فصل آینده باشد.

49 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا