آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بوفون: لیگ قهرمانان برایم مهم‌ نبود!

جی‌جی بوفون در یک برنامه گفت و گو محور حاضر شد.

جان‌لوئیجی بوفون، سنگربان سابق فوتبال ایتالیا و یکی از چهره‌های ماندگار تاریخ دروازه‌بانی دنیا، مصاحبه‌ای با آلساندرو آلچاتو، خبرنگار ایتالیایی انجام داد.

 

یوونتوس

او از یوونتوس شروع کرد: یوونتوس تمام زندگی فوتبالی من بوده است. خاطرات بی‌نظیری از رشد از نظر انسانی و ورزشی در یووه دارم. جهان یوونتوس، جایی است که قطعیت‌های شما در آن زیر و رو می‌شود اما وقتی از پس مدیریت زندگی و کار در این باشگاه برمی‌آیید، دیگر جاذبه بانوی پیر، شما را رها نمی‌کند.

 

آتزوری

بوفون ادامه داد: پیراهن لاجوردی بزرگ‌ترین خشنودی زندگی من است. وقتی نماینده ایتالیا هستید، باید رضایت همه را جلب کنید. می‌خواستم با جام‌جهانی کارم را به اتمام برسانم. اگر امکان داشت، ششمین جام جهانی‌ام را هم تجربه می‌کردم اما متاسفانه تقدیر این‌گونه رقم نخورد. عصبانی نیستم. من سیاهی یا سفیدی، یا سیاه و سفید را در کنار هم می‌پسندم. درنهایت در 40 سالگی تیم ملی را ترک کردم چون پشت سر من یک دروازه‌بان بسیار قوی به اسم دوناروما حضور داشت. این از نظر من منطقی‌ترین مساله بود.

گروه نرم افزاری ماهور

 

لیگ قهرمانان اروپا

جی جی افزود: نبردن لیگ قهرمانان هرگز برایم یک زخم نبوده و انگیزه‌ای فوق‌العاده در جهت جنگیدن هر ساله برای جامی بزرگ، تلقی می‌شد. اگر مجبور به انجام یک سخنرانی کلی شوم که دنیای یوونتوس، هم‌تیمی‌هایم و مدیرانم را تحت تاثیر قرار دهد، خواهم گفت بسیار متاسف هستم چون طرفداران مدت زیادی است منتظر این جام هستند. برای من بازی در لیگ قهرمانان به خودی خود لذت‌بخش بود. بردن جام می‌توانست به منزله پایان دادن به یک چرخه باشد اما برایم مهم نیست.

62 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا