آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بونوچی از خجالت سرمربی یوونتوس در آمد

لئوناردو بونوچی در مصاحبه ای تند با یک رسانه ایتالیایی، ادعای مکس آلگری را تکذیب کرد و گفت هرگز در زمستان به او اطلاع داده نشده بود باید از یووه برود.

در ابتدای تابستان امسال کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی جدید یوونتوس، در تماسی با لئوناردو بونوچی به او اعلام کرد که بعد از تصمیم مکس آلگری، سرمربی یووه، و تایید مدیریت ورزشی باشگاه او دیگر در یوونتوس جایی ندارد. این صحبت‌های جونتولی خشم بونوچی را به دنبال داشت و باعث شد او باشگاه ایتالیایی را تهدید کند. این در حالی است که بونوچی با یوونتوس تا پایان فصل قرارداد داشت.

آلگری چند هفته پیش و پس از مدت‌ها سکوت، در مصاحبه با دازن و در مورد بونوچی گفت: «متاسفم که داستان بونوچی با یووه اینطور به پایان رسید. با این حال از فوریه گذشته باشگاه و من چندین بار با او صحبت کردیم و به او گفتیم که سال آینده سالی خواهد بود که او باید در جای دیگری به فوتبالش ادامه دهد و یووه را ترک کند. در این مورد ما با لئو کاملاً صریح بودیم.»

 

بونوچی که در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال پس از چندین سال از یوونتوس جدا شد و به یونیون برلین پیوست، معتقد است که رفتارهای صورت گرفته با او در چند ماه اخیر از سوی باشگاه یوونتوس توهین‌آمیز بوده و به وجهه‌اش آسیب زده است و به همین دلیل تصمیم گرفته اقدامی قانونی علیه این باشگاه انجام دهد.

گروه نرم افزاری ماهور

پس از حرف های تند روز گذشته همسر بونوچی علیه باشگاه یوونتوس، خود او امروز در مصاحبه با اسپورت مدیاست، حرف های آلگری را دروغ عنوان کرد و گفت: «آلگری چند داستان جعلی را در مورد من مطرح کرده است. این درست نیست که یوونتوس ماه‌ها پیش به من گفته بود که قصد دارد راه خود را از من جدا کند. مدیران یوونتوس در 13 جولای به من گفتند که شایعات منتشر شده روزنامه ها صحت دارند و از پروژه آنها خارج شده ام. این بزرگترین تحقیر من در یوونتوس بود. این اتفاق پس از بیش از 500 بازی به عنوان بازیکن یوونتوس رخ داد.»

68 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا