آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اسطوره یوونتوس در مسیر پیوستن به نیوکاسل

گزارشات در ایتالیا حاکی از آن است که لئوناردو بونوچی مذاکراتی برای انتقال به نیوکاسل در همین تابستان داشته است.

مدافع 36 ساله که تجربه بالایی در سطح ملی و باشگاهی دارد، اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد که در سال 2024 از فوتبال بازنشسته شود و به دوران فوتبال هجده ساله خود خاتمه ببخشد. بونوچی یک سال دیگر با یووه قرارداد دارد اما احتمال دارد که از تورینی ها جدا شود.

 

بونوچی فصل گذشته فقط 16 بازی و 847 دقیقه در یوونتوس داشته است. کالچیو مرکاتو گزارش داده است که این مدافع باتجربه پیشنهادهایش از عربستان و آمریکا را رد کرده چرا که می خواهد همچنان در سطح اول فوتبال به بازی کردن ادامه بدهد که به نظر می رسد که نیوکاسل می تواند گزینه قابل توجهی برای او باشد. در حقیقت تیم انگلیسی در حال ارزیابی شرایط مالی، فنی و بدنی است تا برای خرید بونوچی پیشنهاد بدهد. لئوناردو می خواهد در سال 2024 از فوتبال بازنشسته شود و با حضور در نیوکاسل می تواند دوران فوتبالش را در سطح اول فوتبال دنیا تمام کند.

 

بونوچی پس از رسیدن به پانصد بازی در یوونتوس به کانال یوتیوب باشگاه تورینی گفته بود:” وقتی که سال آینده بازی کردن را متوقف کنم، به پایان دورانی قابل دفاع می رسم. باعث افتخار است که توانستم در کنار بهترین ها باشم. به مدافعان آینده فوتبال ایتالیا امید زیادی دارم همان طور که ما پا جای پای بارزی، مالدینی، نستا و کانارو گذاشتیم که اسطوره هایمان بودند.”

گروه نرم افزاری ماهور
51 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا