آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تب داغ لیگ قهرمانان اروپا؛ تکرار فینال ۹۹ در شب بازگشت آرسنال

منچستر یونایتد و بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس به مصاف هم می‌‌روند.

شب دوم از هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸ مسابقه در گروه‌های اول تا چهارم به پایان می‌رسد که طی آن در مهم‌ترین مسابقه، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آرنا میزبان منچستر یونایتد خواهد بود. آرسنال بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا را با مسابقه خانگی مقابل آیندهوون جشن می‌گیرد و رئال مادرید در مسابقه زودهنگام امشب میزبان یونیون برلین خواهد بود. اینتر بعد از نایب‌ قهرمانی در رقابت‌های فصل گذشته در خانه رئال سوسیداد به زمین رقابت باز خواهد گشت.

 

تکرار فینال دراماتیک ۱۹۹۹

۲۰:۱۵؛ گالاتاسرای – کپنهاگن

۲۲:۳۰؛ بایرن مونیخ – منچستریونایتد

 

گروه نرم افزاری ماهور

شیاطین سرخ در بحرانی‌ترین مقطع از دوران حضور اریک تن هاخ باید به خانه بایرن مونیخ بروند؛ تیمی که هر ۱۲ مسابقه دور گروهی ۲ فصل گذشته را با پیروزی پشت سر گذاشته. مشکل شدید یونایتد در پیروزی خارج از خانه مقابل تیم‌های بزرگ ادامه دارد و باید دید بعد از ثبت ضعیف‌ترین عملکرد تاریخ شیاطین سرخ در لیگ برتر، مقابل غول فوتبال آلمان چه سرنوشتی در انتظار آنها خواهد بود. این مسابقه تجدید دیدار هری کین با حریف سابقش در لیگ برتر است؛ برترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس در ۱۹ مسابقه مقابل یونایتد تنها ۶ بار موفق به گلزنی شد. شیاطین سرخ بعد از فینال سال 1999 نوکمپ، تنها در یکی از ۸ مسابقه رودررو مقابل بایرن به پیروزی رسیده‌اند و در هر ۳ مصاف مرحله یک چهارم نهایی با شکست مواجه شده‌اند. در دیگر دیدار این گروه شاگردان اوکان بروک در گالاتاسرای میزبان کپنهاگن خواهند بود. هر ۲ تیم از دور پلی‌آف به مرحله گروهی رسیده‌اند و بروک که در قهرمانی جام یوفا و سوپر جام ۲۰۰۰ اروپا جزء ترکیب گالا بود، برای حفظ امید صعود محکوم به پیروزی مقابل دانمارکی است.

 

کهکشانی‌ها میزبان اولین بازی اروپایی یونیون

۲۰:۱۵؛ رئال مادرید – یونیون برلین

۲۲:۳۰؛ براگا – ناپولی

 

روند رو به رشد یونیون برلین طی سال‌های گذشته با صعود به لیگ قهرمانان اروپا به اوج خود رسید اما آنها در نخستین مسابقه خود در دور گروهی این رقابت‌ها باید با حریفی دشوار مواجه شوند. درک زینگلر، رئیس باشگاه بعد از قرعه‌کشی گفته‌ بود: «بازی با رئال مادرید و ناپولی فوق‌العاده است. این اتفاق نه فقط من که کل هواداران را خوشحال کرد. رانی خدیرا، برادر سامی، بازیکن سابق رئال مادرید و یوونتوس هم در ترکیب یونیون برلین حاضر خواهد بود. در دیگر دیدار این گروه ناپولی امیدوار به تکرار فرم فوق‌العاده دور گروهی رقابت‌های فصل گذشته است. پارتنوپی به نخستین باشگاه ایتالیایی تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شد که در دور گروهی ۲۰ گل به ثمر می‌رساند.

بازگشت توپچی‌ها به اروپا

۲۲:۳۰؛ آرسنال – آیندهوون

۲۲:۳۰؛ سویا – لانس

 

وقتی آرسنال آخرین مسابقه‌اش در لیگ قهرمانان اروپا را در فصل ۱۷-۲۰۱۶ انجام داد، امبا‌په تازه پیراهن موناکو را به تن کرده و ارلینگ هالند هنوز گل رسمی به ثمر نرسانده بود. لامین یامال تنها ۹ سال و مسی فقط ۵ توپ طلا داشت و از دیدار «ریمونتادا» بین پاریس و بارسا زمان زیادی نمی‌گذشت. با این حال میکل آرتتا آرسنال را از نو ساخت و به اروپا برگرداند. آیندهوون با تحقیر ۷گله رنجرز به دور گروهی رسید اما این تیم هرگز در دور گروهی مقابل آرسنال به پیروزی نرسیده (۲ تساوی و ۲ شکست). در دیگر دیدار این گروه سویا در حضور سرخیو راموس، قهرمان ۴ دوره لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف لانس فرانسه می‌رود.

 

نراتزوری، آماده و پرقدرت

۲۲:۱۵؛ رئال سوسیداد – اینتر

۲۲:۱۵؛ بنفیکا – سالزبورگ

 

شاگردان سیمونه اینزاگی در اینتر فصل گذشته با وجود عملکرد مناسب از فتح فینال استانبول عاجز ماندند اما بعد از نمایش خردکننده روز شنبه مقابل میلان، هواداران به شدت به ادامه این فصل در لیگ و اروپا امیدوار شده‌اند. سوسیداد تنها یک بار از ۸ مسابقه مقابل حریفان ایتالیایی برنده بیرون آمده‌. در دیگر دیدار این گروه بنفیکا بعد از ۲ دوره متوالی صعود به مرحله یک چهارم نهایی در حضور آنخل دی‌ماریا امیدوار به ادامه روند خوب خود خواهد بود. سالزبورگ در هیچ یک از ۲۳ مسابقه خارج از خانه اروپایی اخیر خود موفق به ثبت کلین شیت نشده.

61 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا