آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تراشتگن: وقتی رئال ۱-۰ می‌برد، انتقاد نمی‌کنید

مارک آندره تراشتگن پس از انتقادات به سبک بازی بارسا برابر پورتو گفت اگر رئال یک بر صفر تیمی را شکست دهد هیچ‌کس انتقاد نمی‌کند.

بارسلونا دیشب در دیداری دشوار توانست در زمین پورتو 0-1 پیروز شود. تک گل بارسا روی اشتباه فاحش بازیکن پورتو و توسط فران تورس به ثمر رسید و در نیمه دوم بارسا با ارائه یک بازی تدافعی توانست پیروزی را حفظ کند.

تراشتگن کاپیتان دوم بارسلونا در پایان بازی و در دفاع از سبک بازی تیمش گفت: «وقتی رئال و تیم های بزرگ دیگر 0-1 برنده می شوند، کسی انتقاد نمی کند ولی ما وقتی با اختلاف یک گل برنده می شویم، انگار بازی را باخته‌ایم.»

 

دروازه بان آلمانی ادامه داد: «این یک پیروزی سخت بود، اما در نهایت چیزی که اهمیت دارد، سه امتیاز خارج از خانه است و ما یک قدم دیگر به هدفمان یعنی پیروزی در تمام بازی ها و کسب 18 امتیاز نزدیک‌تر شدیم. همیشه نیاز نیست با بازی درخشان برنده شد. بعضی وقت ها باید رنج بکشید، خوب بازی نکنید و برنده شوید. باید اوضاع را بهبود ببخشید و این راهش است.»

گروه نرم افزاری ماهور

تراشتگن در پایان گفت: «فشار بازی های بیرون خانه لیگ قهرمانان به دلیل خاطرات بد گذشته؟ باید توهمات را کنار بگذاریم. لازم نیست به خودمان فشار بیاوریم. ما کار خودمان را می کنیم و حالا تیم متفاوتی داریم.»

67 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا