آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ایمن حسین، تازه‌ترین سوژه نقل‌وانتقالاتی؛ جنگ ساکت و خمس برای مهاجم عراقی

مدیران باشگاه‌های تراکتور و مس رفسنجان در تلاش برای جذب یک مهاجم عراقی هستند.

تیم‌های ایرانی در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه مهم‌ترین دغدغه‌شان تقویت خط حمله است و جالب آنکه با توجه به فقدان مهاجم تمام‌کننده موردنیاز تیم‌ها در بین بازیکنان ایرانی، اکثریت سرمربیان به دنبال استخدام بازیکن خارجی در پست مهاجم هدف هستند و در این زمینه رایزنی‌ها در حال انجام است. در روزهای گذشته نام چهره‌های مختلفی در حوالی خط حمله تیم‌های لیگ برتری به گوش رسیده که یکی از گزینه‌های مطرح شده، ایمن حسین است.

 

مهاجم عراقی همواره در سالیان گذشته نامش به عنوان یک گزینه برای حضور در فوتبال ایران مطرح بوده اما هیچ‌گاه انتقال ایمن حسین به تیم‌های ایرانی انجام نشده است. در شرایطی که گفته می‌شود این مهاجم عراقی گزینه اول یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس است، اما پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که با توجه به عملکرد حسین در فصول گذشته، گل‌محمدی به دنبال مهاجمی گلزن‌تر از این مهاجم عراقی است و همین مسئله باعث شده تا فعلاً نام ایمن حسین در بین گزینه‌های موردنظر سرمربی پرسپولیس نباشد.

 

تراکتور تبریز و مس رفسنجان از جمله تیم‌هایی هستند که در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به دنبال استخدام مهاجم هدف هستند. تراکتوری‌ها بعد از قطع همکاری با محمد عباس‌زاده و رضا اسدی، در حال حاضر تنها حامد پاکدل را به عنوان مهاجم تخصصی در فهرست خود دارند و نارنجی‌پوشان رفسنجانی هم بعد از آنکه با نظر ساکت الهامی قرارداد گادوین منشا و لوسیانو پریرا را تمدید نکردند، به دنبال استخدام یک مهاجم خارجی هستند و در این زمینه گفته می‌شود که گزینه مشترک دو تیم، ایمن حسین است.

گروه نرم افزاری ماهور

 

در انتظار انتقال قریب‌الوقوع مهاجم عراقی به فوتبال ایران؟

ایمن حسین که در دوران حضورش در تیم ام‌صلال قطر توانست عملکرد درخشانی را از خود به جای بگذارد و در 22 مسابقه موفق به‌ثبت 11 گل برای تیم قطری شد، بعد از پیوستن به تیم المرخیه در این تیم قطری هم روزهای خوبی داشت و در دوره کوتاه حضورش در این تیم موفق شد در 11 بازی، 6 گل به‌ثمر برساند اما بعد از جدایی حسین از تیم المرخیه و پیوستن به الجزیره امارات، دوران افول او آغاز شد و مهاجم عراقی در 12 بازی برای تیم اماراتی تنها یک گل به‌ثمر رساند.

 

حسین که هنوز یک فصل دیگر با تیم الجزیره امارات قرارداد دارد، در 8 سال گذشته همواره عضوی از تیم ملی عراق بوده و در 62 بازی ملی، 14 گل در کارنامه این مهاجم باتجربه به‌چشم می‌خورد. گفته می‌شود که با توجه به اعلام نیاز پاکو خمس و ساکت الهامی به تقویت خط حمله تیم‌شان، مدیران باشگاه‌های تراکتور تبریز و مس رفسنجان در حال رایزنی برای دریافت رضایت‌نامه ایمن حسین هستند که باید دید در این دوئل تیم‌های ایرانی، کدام تیم می‌تواند مهاجم عراقی را به خدمت بگیرد.

 

مسی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه برای تقویت خط حمله تیم‌شان موفق به جذب حسین مهربان شدند و در تلاش بودند تا مهدی عبدی را هم برای حضور در جمع نارنجی‌پوشان راضی کنند که این انتقال با مخالفت یحیی گل‌محمدی رخ نداد. در نقطه مقابل، گفته می‌شود که در کنار ایمن حسین، یک مهاجم اروپایی هم موردنظر پاکو خمس قرار دارد و به نظر می‌رسد که طی روزهای آینده سرنوشت مهاجم عراقی مشخص خواهد شد و حضور یا عدم حضور او در فوتبال ایران تعیین می‌شود.

43 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا