آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

امید استقلال و پرسپولیس به تراکتور؛ سپاهان اختلاف را حفظ می‌کند؟

سرخابی‌های پایتخت فردا نیم‌نگاهی به تبریز دارند؛ جایی که در آن تراکتور پذیرای سپاهان است.

هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه با برگزاری 4 بازی به پایان می‌رسد. در کنار جدال حساس آلومینیوم و استقلال که در اراک برگزار می‌شود، آخرین بازی هفته هم از حساسیت خاصی برخوردار است. تراکتور که این هفته‌ها نتایج قابل قبولی با سرمربی اسپانیایی خود گرفته، از ساعت 21:30 پذیرای سپاهان صدرنشین است. آن‌ها می‌خواهند انتقام شکست سنگین دور رفت را از صدرنشین لیگ برتر بگیرند.

 

تراکتوری‌ها در حالی به مصاف سپاهان می‌روند که هفته گذشته پرگل‌ترین برد هفته را از آن خود کرده و با نتیجه 5 بر یک از سد نفت مسجدسلیمان بحران‌زده گذشتند. سپاهانی‌ها هم که 6 هفته تا قهرمانی لیگ برتر فاصله دارند و در حال حاضر با 52 امتیاز صدرنشین هستند، می‌دانند که از دست دادن امتیاز در این بازی می‌تواند در ادامه فصل کارشان را برای قهرمانی سخت کند.

 

استقلال و پرسپولیس که در جدول رده‌بندی به ترتیب با 49 و 48 امتیاز در تعقیب سپاهان هستند، امید زیادی دارند که تراکتور آماده این روزهای پاکو خمس که 2 گلزن برتر لیگ محمد عباس‌زاده و رضا اسدی را هم در ترکیب خود دارد، بتواند سپاهان صدرنشین را متوقف کند و این دو تیم بتوانند فاصله خود با صدر جدول را کاهش دهند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

سپاهانی‌ها که در چند هفته گذشته توانسته‌اند نتایج فوق‌العاه خوبی از جمله برتری خارج از خانه مقابل پرسپولیس را کسب کنند، اگر بتوانند از سد تراکتور در تبریز بگذرند، قدم بزرگی به سوی قهرمانی لیگ برتر بر می‌دارند.

 

گل‌گهر بدون قلعه‌نویی بازهم می‎‌برد؟

گل‌گهر سیرجان بعد از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی کار خود را با هدایت سعید الهویی در لیگ برتر ادامه می‌دهد. سیرجانی‌ها در اولین بازی با هدایت الهویی که شناخت خوبی هم از آن‌ها دارد، موفق شدند در زمین نساجی به برتری 2 بر یک برسند و روز جمعه هم از ساعت 19:30 میهمان ذوب‌آهن هستند. ذوب‌آهنی‌ها بعد از باخت مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی به دنبال برتری در این بازی خانگی هستند.

 

شاگردان مهدی تارتار که با 27 امتیاز در رده دهم جدول‌ رده‌بندی قرار گرفته‌اند، این شانس را دارند که یک پله در جدول رده‌بندی صعود کنند. گل‌گهری‌ها هم که با 43 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارند، در پایان هفته بیست‌وپنجم جایگاهشان در جدول تغییری نمی‌کند.

 

ساکت به دنبال دومین برد پیاپی

شاگردان ساکت الهامی در تیم هوادار بعد از برد خوب خارج از خانه مقابل ملوان در شروع سال جدید، روز جمعه از ساعت 19:30 پذیرای شاگردان مجتبی حسینی در تیم پیکان هستند. پیکانی‌ها در حالی مقابل هوادار قرار می‌گیرند که هفته گذشته متحمل شکست خانگی مقابل فولاد شده‌اند و نمی‌خواهند برای دومین هفته پیاپی طعم شکست را بچشند.

 

پیکانی‌ها در جدول رده‌بندی با 23 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار دارند و در صورتی که بتوانند از سد میزبان خود بگذرند و تیم‌های ملوان و نساجی که 24 امتیازی هستند در بازی‌های خود لغزش داشته باشند، می‌توانند تا رتبه یازدهم صعود کنند. هوادار هم در صورت برتری در این بازی خانگی شانس این را دارد که یک رتبه در جدول رده‌بندی صعود کند و در رده هشتم قرار بگیرد.

51 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا