آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر؛ پایان معمای بیرو

پرسپولیس با کم‌ریسک‌ترین ترکیب ممکن، آماده بازی سرنوشت‌ساز با النصر می‌شود.

لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس، با بازی خانگی مقابل النصر آغاز خواهد شد. النصر چند ماه پیش، با خرید رونالدو روند ورود ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان به عربستان را آغاز کرد و این فصل با بازیکنانی مثل سادیو مانه، ایمریک لاپورت، الکس تلس، اوتاویو، سکو فوفانا و مارسلو بروزوویچ تقویت شد. یحیی گل‌محمدی برای این بازی حساس، تصمیم گرفته تغییرات زیادی در تیمش ایجاد نکند و با ترکیبی مشابه هفته‌های ابتدایی لیگ، در لیگ قهرمانان وارد زمین شود.

 

بیرو در ترکیب

بزرگترین نگرانی پرسپولیسی‌ها برای این مسابقه، رسیدن علیرضا بیرانوند بود. بیرانوند در بازی دوستانه تیم ملی، مصدوم شد و این امکان وجود داشت که بازی حساس با النصر را از دست بدهد. تلاش پزشکان پرسپولیس، درمان فشرده بیرانوند و اصرار او برای حضور در این مسابقه، باعث شده شماره یک سرخپوشان، بازی با النصر درون دروازه این تیم قرار بگیرد. حضور بیرانوند در این مسابقه، با ریسک همراه خواهد بود اما نداشتن دروازه‌بان ذخیره مطمئن، باعث شده پرسپولیسی‌ها تن به این ریسک بزرگ بدهند.

 

خط دفاعی همیشگی

پرسپولیس این فصل آمار دفاعی درخشانی داشته و بجز گل به خودی سروش رفیعی، هیچ حریفی نتوانسته دروازه آن‌ها را باز کند. یحیی گل‌محمدی هم دست به ترکیب تیم برنده‌اش نخواهد زد. دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست، مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع وسط و علی نعمتی، مدافع چپ پرسپولیس مقابل النصر هستند. بازیکنانی که در یکی از سخت‌ترین بازی‌های عمرشان، باید مانع گلزنی رونالدو و مانه بشوند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

علامت سوال

بیشترین تردید گل‌محمدی برای این مسابقه، انتخاب زوج میلاد سرلک در خط میانی است. سرلک، جای محکمی در ترکیب پرسپولیس دارد و گل‌محمدی، باید یک نفر از بین سروش رفیعی و مسعود ریگی را در کنار او به میدان بفرستد. شانس مسعود ریگی، در این بازی بیشتر است. به خصوص که ریگی توانایی تخریبی بالایی دارد و پرسپولیسی‌ها مقابل النصر، باید نمایشی محتاطانه داشته باشند.

 

طلسم شهاب

مهدی ترابی و سعید صادقی، وینگرهای چپ و راست پرسپولیس در بازی با النصر خواهند بود. وحید امیری هم به عنوان مهاجم سایه، در خط حمله به میدان می‌رود. امیری با مصدومیت از بازی‌های ملی برگشت و به سختی برای این مسابقه آماده شد. شهاب زاهدی، پس از نیمکت نشینی در بازی با فولاد، مقابل النصر به ترکیب اصلی پرسپولیس برمی‌گردد. زاهدی مقابل فولاد، به عنوان یار جانشین توانست پاس گل بدهد و پرسپولیسی‌ها امیدوارند در این بازی طلسم گلزنی او هم بشکند.

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا