آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تعریف ویژه سرمربی النصر؛ ایرانیان دیوانه‌وار فوتبال را دوست دارند!

سرمربی النصر عربستان بعد از حواشی متعدد سرانجام توانست به همراه عبدالرحمن غریب در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس حضور پیدا کند.

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه‌ریزی کرده بودند که نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس ایران و النصر عربستان با حضور لوئیس کاسترو سرمربی النصر و یکی از بازیکنان این تیم ساعت 17:15 در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود اما با توجه به حواشی به‌وجود آمده برای کاروان تیم النصر و استقبال چشمگیر هواداران، این نشست به ساعت 18 موکول شد که بازهم کاسترو نتوانست خود را به سالن کنفرانس برساند و بار دیگر این نشست به تعویق افتاد.

 

سرمربی النصری‌ها سرانجام حوالی ساعت 18:30 خود را به ورزشگاه آزادی رساند تا در کنار عبدالرحمن غریب در جمع خبرنگاران حضور پیدا کند و به سوالات آن‌ها پاسخ بدهد. جالب آنکه تصور می‌شد قرار است امروز کریستیانو رونالدو در نشست خبری پیش از بازی شرکت کند اما برخلاف پیش‌بینی‌ها، با توجه به مشقت خروج رونالدو از هتل محل اقامت تیم النصر، کاسترو تصمیم گرفت تا به فوق‌ستاره تیمش استراحت بدهد و در غیاب کاپیتان النصری‌ها، غریب در نشست خبری پیش از بازی حضور یافت.

 

هنوز پنج بازیکن خارجی‌مان نهایی نشده است

کاسترو در بخش ابتدایی صحبت‌هایش با ارائه ارزیابی خود از مسابقه فردا مقابل پرسپولیس گفت: «این اولین بازی ما در لیگ قهرمانان آسیاست که بازی راحتی نیست. تیم بسیار بزرگی را برای رقابت مقابلمان داریم. ما دو تیمی هستیم که در گروه قوی هستیم و در نتیجه آماده یک مسابقه بزرگ برای بازی فردا هستیم. خودمان را برای بازی فردا آماده کردیم. کمی خسته هستیم به خاطر اینکه در لیگ برتر بازی داشتیم اما آماده دیدار با پرسپولیس هستیم».

گروه نرم افزاری ماهور

 

سرمربی النصر عربستان در واکنش به سوالی درباره اینکه کدام بازیکنان خارجی برای مسابقه فردا از لیست خارج می‌شوند، پاسخ مشخصی نداد و در این‌باره گفت: «ما ۱۲ بازیکن خارجی داریم که برخی از آن‌ها در پروسه ریکاوری هستند. تیم کمی خسته است. ما ۷ بازیکن آوردیم که اگر بازیکنی مصدوم شد بتوانیم جایگزین کنیم. هنوز پنج بازیکن خارجی‌مان نهایی نشده است».

 

از ایمنی و امنیت و حس میهمان‌نوازی در تهران تشکر کنم

لوئیس کاسترو همچنین به غیبت تماشاگران در بازی مقابل پرسپولیس هم واکنش نشان داد و گفت: «در دوران کرونا بدون تماشاگر بازی کرده‌ایم. بهتر این بود که مقابل تماشاگران بازی کنیم. استادیوم خالی طعم فوتبال نمی‌دهد و دوست داریم استادیوم پر باشد. درباره هواداران النصر باید بگویم با اینکه در این بازی حضور ندارند اما انرژی‌هایشان پشت ماست و می‌خواهم از خانه ما را تشویق کنند».

 

کاسترو در بخش پایانی صحبت‌هایش واکنشی هم به استقبال ویژه هواداران ایرانی از تیمش داشت و درباره این موضوع توضیح داد: «در پایان جا دارد از ایمنی و امنیت و حس میهمان‌نوازی در تهران تشکر کنم. ان‌شاءالله فارغ از اتفاقات داخل زمین با همین حس خوب ایران را ترک کنیم. ایرانیان دیوانه‌وار فوتبال را دوست دارند. طرفداران النصر هم به همین شکل هستند».

 

فردا مطمئنا بازی راحتی نخواهیم داشت اما …

عبدالرحمن غریب وینگر النصر عربستان هم در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس درباره رویارویی با حریف ایرانی گفت: «می‌دانیم بازی راحتی نخواهیم داشت. ۱۰۰ درصد آماده بازی با پرسپولیس هستیم. می‌دانیم که یک بازی متفاوت برای ماست و با آمادگی کامل آماده‌ایم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و برنده از زمین بازی خارج شویم».

غریب در واکنش به آمادگی فنی کریستیانو رونالدو برای مسابقه فردا توضیح داد: «همه می‌دانند که رونالدو بازیکن بزرگی است و همان‌طور که شما گفتید او در مسابقات اخیر تاثیر زیادی روی گل‌های ما داشته است. رونالدو بسیار سخت‌کوش بوده و مطمئنا فردا هم آماده است که به تعداد گل‌هایش اضافه کند و عملکرد خوبی داشته باشد. ما از این دید به حضور رونالدو فکر می‌کنیم».

 

وینگر النصر در پایان صحبت‌هایش نسبت به استقبال هواداران ایرانی از تیمش در تهران واکنش نشان داد و با قدردانی از حمایت هواداران ایرانی از تیم النصر عربستان در این‌باره گفت: «ما از صحنه‌هایی که رخ داد لذت بردیم. حتی خیلی از هواداران، پیراهن النصر را در دست داشتند که این لذت‌بخش بود».

53 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا