آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

توافق چلسی با برایتون برای سنگربان اسپانیایی

چلسی با برایتون بر سر جذب روبرت سانچز، سنگربان این تیم به توافق رسیده است.

آبی‌های لندن، پس از پیوستن ادوارد مندی به الاهلی عربستان، به دنبال جذب یک دروازه بان دیگر برای پشتیبانی و ایجاد رقابت با کپا آریزابالاگا هستند. روبرت سانچز به سرعت به عنوان هدف اصلی آن‌ها برای این پست ظاهر شد و حالا طبق گزارش اتلتیک، دو باشگاه بر سر مبلغی حدود 25 میلیون پوند برای این انتقال با هم به توافق رسیده اند. گفته شده است که سانچز، که پس از 23 بار حضور در چارچوب دروازه برایتون در فصل گذشته، از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد، در روزهای پیش رو تست‌های پزشکی خود را در استمفورد بریج تکمیل خواهد کرد.

 

این دروازه بان اسپانیایی به پنجمین خرید تابستانی پوچتینو تبدیل خواهد شد که پس از انکونکو، نیکولاس جکسون، لسلی اوگوچوکو و آنجلو گابریل، راهی استمفورد بریج خواهد شد.

 

چلسی همچنان به دنبال تقویت بیشتر ترکیب خود است و می‌خواهد تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تابستان، کایسدو هافبک اکوادوری برایتون را به اردوی تیم خود اضافه کند. پس از اینکه 3 پیشنهاد این تیم برای هافبک جوان برایتون رد شد، سران چلسی در حال بررسی گزینه‌های خود هستند تا تصمیم بگیرند که پیشنهاد بهتری ارائه دهند یا توجه خود را به سمت دیگر گزینه‌هایشان معطوف کنند.

گروه نرم افزاری ماهور
54 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا