آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

توخل: بدنسازی خسته‌مان کرده وگرنه ۷-۲ می‌بردیم!

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 1-0 مقابل کاوازاکی گفت تیمش می‌توانست پیروزی بزرگ‌تری به دست بیاورد اما به دلیل خستگی در گلزنی ناکام بود.

بایرن مونیخ امروز در دومین بازی دوستانه خود در تابستان امسال در ژاپن به مصاف کاوازاکی رفت و موفق شد این تیم را 1-0 شکست بدهد.

این بازی بعد از شکست 2-1 مقابل منچسترسیتی در بازی تدارکاتی قبلی برای تیم توماس توخل اتفاقی مثبت بود. از سوی دیگر بایرنی‌ها برای اولین بار شاهد بازی کردن خرید جدیدشان کیم مین جائه با پیراهن این تیم بودند.

 

با توجه به شایعات اخیر درباره رابطه سرد بین توخل و لئون گورتزکا به میدان رفتن او در دو بازی دوستانه اخیر بایرن به عنوان بازیکن تعویضی سوالاتی را ایجاد کرده است. توخل در پاسخ به سوالی در این باره گفت:” ما بازی‌های تدارکاتی زیادی نداریم و وقت‌مان برای آماده شدن کم است. در حال حاضر هدف این است که روند حرکت تیم آغاز شود و روحیه تیمی شکل بگیرد. هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده. الان وقت آن نیست که به صورت علنی درباره تک تک بازیکنان صحبت کنیم”.

گروه نرم افزاری ماهور

توخل در ادامه از نتیجه بازی بایرن مقابل کاوازاکی ابراز نارضایتی کرد و گفت:” این بازی را باید 7-2 می‌بردیم. اگر چنین نتیجه‌ای به دست می‌آمد خیلی بهتر بود ولی این هم قدمی به سمت جلو بود. ولی واقعیت این است که ما خیلی تمرین کرده بودیم و خسته بودیم. فردا به سنگاپور پرواز می‌کردیم و سعی می‌کنیم در بازی با لیورپول بهتر باشیم و نشان بدهیم که تیم در مسیر پیشرفت قرار دارد”.

کیم مین جائه، مدافع کره‌ای، که امسال تابستان از ناپولی به بایرن پیوست امروز اولین بازی‌اش را با پیراهن این تیم انجام داد. توخل در این باره گفت:” کیم خوب بازی کرد، نه تنها در فاز دفاعی بلکه در فاز تهاجمی هم عملکرد خوبی داشت. من خیلی راضی‌ام. این اولین بازی کیم برای ما بود. همه چیز خوب است و او سخت در حال تمرین است تا به شرایط ایده‌آل برسد”.

58 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا