آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

توخل: به بازیکنانم گفتم غرور و شخصیت داشته باشید!

توماس توخل در نشست خبری بعد از تساوی با لایپزیش گفت از تیمش بین دو نیمه خواسته غرور و شخصیت واکنش دادن داشته باشند.

بایرن مونیخ در یک بازی خارج از خانه مقابل لایپزیش 2-2 متوقف شد و صدر جدول بوندسلیگا را از دست داد.

تیم بایرن مونیخ با ارائه یک بازی سوال برانگیز موفق نشد تا با امتیازات کامل از زمین لایپزیش به خانه برگردد و صدر جدول را به بایرلورکوزن با هدایت ژابی آلونسو واگذار کردند.

توماس توخل در کنفرانس خبر بعد از این مسابقه به سوالات خبرنگاران در مورد بازی پاسخ داد:” ذهنیت، روحیه، سرعت بازی، همه پس از نیمه دوم بسیار بهتر بودند. به همین دلیل است که ما شایسته بازگشت بودیم. خیلی خوب شروع کردیم و بعد از دو دقیقه یک فرصت بزرگ گلزنی داشتیم.

 

سپس ما اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و بیش از حد ساکن شدیم، شاید تقصیر برنامه های من بود، من مسئولیت این را می پذیرم، مشکلی نیست. به صورت انفرادی با گل هایی که خوردیم خیلی به هم ریخته بودیم. در مورد گل یوسف پولسن، من نمی دانم چرا جاشوا کیمیش او را یارگیری نکرد. اساسا خودمان به آنها گل را تقدیم کردیم. گل دوم آنها روی یک ضربه به ثمر رسید که کرنر نبود و بعد از آن هم دروازه بانمان ضربه را به سمتش دست کم گرفت.”

گروه نرم افزاری ماهور

توخل به سوالی در مورد اشتباهات اسون اولریش دروازه بان تیم پاسخ داد:” او واقعا خوب بازی کرد، اما یک اشتباه گاهی کافی است و این جنس اشتباهات پیش می آیند. هر دروازه بانی اشتباه می‌کند.”

او در پاسخ به اینکه در بین دو نیمه چه چیزی به بازیکنانش گفت هم توضیح داد:” بیشتر چیزی احساسی بود، معمولا اینطور نیست، اما امروز به آنها گفتم که باید شخصیت غرور و واکنش داشته باشند، ما قبلا دو بار در خانه لایپزیش باخته بودیم و نیاز به واکنش داشتیم.”

در مورد عملکرد بازیکنان تعویضی از او سوال شد: “وقتی بازیکنان وارد زمین می شوند، انرژی خوبی با خود می آورند. این می تواند ما را تشویق کند. ما کیفیت زیادی روی نیمکت داریم. در نیمه اول کار را برای خودمان سخت کردیم، در دوئل ها خوب نبودیم. پس از استراحت بین دو نیمه واکنش خوبی داشتیم و دو گل به ثمر رساندیم در این نیمه بازی برایمان بهتر شد و تمرکز بهتری داشتیم.”

62 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا