آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

توقف تلخ ایتالیا در نخستین مسابقه دوران اسپالتی؛ ایموبیله این بار فرشته نجات نبود

ایتالیا باز هم موفق به گذر از سد مقدونیه شمالی نشد.

در ادامه رقابت‌های مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴، شنبه ۷ مسابقه از ۳ گروه برگزار شد که طی آن ایتالیا در خانه مقدونیه شمالی با تساوی یک بر یک متوقف شد. تک گل یانیک کاراسکو برای بلژیک کافی بود که با همین نتیجه از سد آذربایجان بگذرد و سوئد با ۵ گل استونی را در هم کوبید.

 

سریال ناکامی آتزوری

تیم ملی ایتالیا در نخستین مسابقه بعد از قطع همکاری با روبرتو مانچینی و زیر نظر لوچانو اسپالتی، قهرمان رقابت‌های فصل گذشته سری آ در خانه مقدونیه شمالی تن به تساوی داد. در حالی که گره بازی بسته ۲ تیم با ضربه سر چیرو ایموبیله در ابتدای نیمه دوم باز شده به نظر می‌رسید، ضربه آزاد دیدنی باردی در دقیقه ۸۱ کار را به تساوی کشید تا ایتالیا بازهم در برابر مقدونی‌ها ناکام بماند. این ۲ تیم تا کنون ۴ بار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن ۲ تساوی، و یک پیروزی برای هر یک از ۲ طرف بوده. تنها پیروزی ایتالیا مقابل مقدونیه شمالی ۷ سال پیش با ۲ گل دیرهنگام ایموبیله به دست آمد اما مهاجم لاتزیو این بار نتوانست نقش ناجی را ایفا کند. همان تیمی که در عین ناباوری مانع صعود آتزوری به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شده بود، حالا یک سنگ بزرگ به مسیر صعود ایتالیا به یورو ۲۰۲۴ انداخته. ایتالیا در حال حاضر با ۴ امتیاز از ۳ مسابقه در کنار مقدونیه شمالی در رده سوم جدول گروه سوم قرار دارد. انگلیس با ۱۳ و اوکراین با ۷ امتیاز رده‌های نخست را از آن خود کرده‌اند. در مسابقه زودهنگام این گروه انگلیس و اوکراین با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.

 

رستگاری سوئد و بلژیک در شرق

دیشب در گروه ششم ۲ مسابقه زودهنگام برگزار شد. بلژیک با تک گل کاراسکو از سد آذربایجان گذشت و سوئد استونی را در هم کوبید. شوت باکایوکو بعد از توپ‌گیری تعریفی نداشت اما توپ او به کاراسکو برخورد کرد و با تغییر جهت، پشت سر محمدعلی‌اف به تور دروازه آذربایجان چسبید. شاگردان اندرسون در تیم ملی سوئد در شب درخشش الکساندر ایساک و دژان کولوسفسکی، ستاره‌های نیوکاسل و تاتنهام، کار دشواری برای پیروزی ۵ بر صفر در خانه استونی نداشتند. در جدول این گروه بلژیک و اتریش با ۱۰ امتیاز صدرنشین هستند ‌و سوئد با ۶ امتیاز سومین و آخرین بخت صعود به جام ملت‌های اروپا به شمار می‌رود.

گروه نرم افزاری ماهور

 

تساوی‌های گروه نهم

هر ۳ مسابقه گروه نهم با نتیجه تساوی به پایان رسید تا رقابت نزدیک تیم‌ها بر سر صعود همچنان ادامه داشته باشد. گل ودات موریکی در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف‌شده باعث شد ۲ امتیاز ارزشمند از چنگ سوئیس صدرنشین بپرد و امید اندک کوزوو همچنان زنده بماند. آندورا و بلاروس به تساوی بدون گل رضایت دادند و رومانی مقابل رژیم صهیونیستی با نتیجه یک بر یک متوقف شد. در جدول این گروه سوئیس با ۱۱ امتیاز صدرنشین است و رومانی با ۹ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

47 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا