آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

توماس فرانک، سرمربی برنتفورد به منچستریونایتد و چلسی هشدار داده است که باید حداقل ۴۰ میلیون پوند برای دیوید رایا بپردازند.

توماس فرانک، سرمربی برنتفورد به منچستریونایتد و چلسی هشدار داده است که باید حداقل 40 میلیون پوند (48.2 میلیون دلار) برای “دیوید رایا” دروازه بان خود بپردازند.

این دروازه بان 27 ساله مسلماً یکی از پرطرفدارترین دروازه بان های حال حاضر است، حتی پس از خودداری از امضای قرارداد جدید با زنبورها، ابتدا در ماه می و اخیراً در ماه گذشته. با قطعی شدن جدایی رایا در تابستان، توماس فرانک به نظر می رسد تا حدی از ممانعت انتقال ستاره خود کوتاه آمده است، اگرچه او اعتراف کرد که باشگاه حاضر نیست او را ارزان از دست بدهد.

توماس فرانک: “من فکر می کنم اگر او دو بار (قرارداد جدید) را رد کرد، متأسفانه این نشانه ای است که او نمی خواهد بماند” رئیس Bees به خبرنگاران گفت. “من فکر می کنم ما دو پیشنهاد واقعا خوب ارائه دادیم. اما این یک دنیای آزاد است و ما نمی توانیم کسی را مجبور کنیم. او باید حداقل 40 میلیون پوند ارزش داشته باشد. حداقل، اگر نه بیشتر. در واقع، اگر او سه سال قرارداد داشت، 70 میلیون پوند می شد. کپا چند بود؟ (Arrizabalaga) او حداقل به خوبی او است.

رایا از قضا می تواند خود را در رقابت با هموطنش در چلسی بیابد، پس از پیوستن آنها به یونایتد و تاتنهام در رقابت برای جذب بازیکن ملی پوش اسپانیایی. عملکرد این بازیکن 27 ساله در این کمپین – که فرانک احساس می کند او را به “یکی از بهترین دروازه بانان لیگ تبدیل می کند” – به او کمک کرده است تا هواداران زیادی را از سراسر اروپا به دست آورد، به این معنی که او از نظر خواستاران بالقوه کم نخواهد داشت.

با این حال، مدت ها قبل از نهایی شدن انتقال تابستانی، دروازه بان برنتفورد امیدوار است که به وضعیت خوب خود در روزهای اخیر و در دیدار روز شنبه به آرسنال، رهبر لیگ، ادامه دهد.

گروه نرم افزاری ماهور

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا