آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تونالی رسما به نیوکاسل پیوست؛ اعتماد را در زمین جبران می‌کنم!

معارفه‌ی بازیکن جدید نیوکاسل در سنت جیمز پارک انجام شد.

حدود 2 هفته‌ پیش اخبار پیوستن ساندرو تونالی در رسانه‌ها پخش شد و کمتر کسی فکر می‌کرد چنین اتفاقی برای بازیکن میلانی رخ بدهد. در میان بهت هواداران میلان، امروز این انتقال به صورت رسمی انجام شد و نیوکاسل، هافبک جدید خود را تا سال 2029 در اختیار خواهد داشت. قرارداد ساندرو تونالی به گونه‌ای به ثبت رسیده که باشگاه انگلیسی موظف است در صورت فروش بازیکنش، 10 درصد مبلغ فروش را به میلان پرداخت کند. همچنین این انتقال با مبلغ 70 میلیون یورو صورت گرفته است.

 

ساندرو تونالی در جلسه‌ معارفه در باشگاه گفت: «اول از همه می‌خواهم از باشگاه جدیدم نیوکاسل تشکر کنم زیرا آنها فرصت بزرگی را برای حرفه‌ام در اختیار من گذاشتند. می‌خواهم مانند گذشته، اعتمادی که باشگاه به من داشته است را در زمین برای تیم جبران کنم و هرگز دست از تلاش برنمی‌دارم. برای بازی در سنت جیمزز پارک هیجان‌زده‌ام و نمی‌توانم صبر کنم تا گرما و شور هواداران را احساس کنم.»

 

ادی هاو در مورد خرید جدید تیمش گفت: «خوشحالم که به ساندرو در نیوکاسل خوشامد می‌گویم. او یک استعداد استثنایی است و روحیه، بدن مناسب و ویژگی‌های فنی‌ دارد که می‌تواند کمک شایانی برای تیم ما باشد. ساندرو در 23 سالگی تجربه‌ زیادی به عنوان بازیکن کلیدی در یکی از لیگ‌های برتر اروپا و لیگ قهرمانان اروپا داشته و همچنین در تیم ملی کشورش هم همیشه درخشان ظاهر می‌شود. او در کنار تجربه‌ کنونی، ظرفیت‌های زیادی برای پیشرفت‌های بیشتر را دارد و امیدواریم کنار هم رشد کنیم.»

گروه نرم افزاری ماهور
4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا