آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

جشنواره گل میلان در سن سیرو؛ قدرتنمایی شاگردان پیولی

میلان توانست با نتیجه 4 بر یک تیم تورینو را شکست دهد.

میلان و تورینو در دومین هفته از رقابت‌های سری آ ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۴ بر یک به سود میلان پایان رسید. مسابقه در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد و قضاوت آن بر عهده مائوریتزیو ماریانی بود.

 

میلان که هفته اول را با قدرت شروع کرده بود در این مسابقه به روند پرقدرت بردهای خود ادامه داد و با یک پیروزی قاطع توانست با درخشش بازیکنانی مانند ژیرو، لیائو و لوفتوس چیک، قدرت خود را به رخ دیگر رقیبان بکشد.

 

نیمه اول، میلان تیم برتر زمین

از همان ابتدا میلان سعی داشت به دروازه حریف نزدیک شود. رافائل لیائو در حملات تیم میلان نقش موثری ایفا کرد و به همراه اولیویه ژیرو با تدارک حملاتی روی دروازه حریف, سعی در باز کردن دروازه داشت. چند موقعیت برای میلان در دقایق ابتدایی ایجاد شد اما ثمری برای آنها نداشت. حتی یک ضربه آزاد توسط تئو هرناندس به هدر رفت. تا اواسط نیمه توپ و میدان به طور کامل در اختیار میلان بود و تورینو انتخاب دیگری به جز دفاع نداشت.

گروه نرم افزاری ماهور

 

میلان با حملاتی نصفه و نیمه سعی در نزدیک شدن دروازه تورینو داشت و تا دقیقه 30 هیچ یک از ۲ تیم در باز کردن دروازه حریف موفق نبودند. تورینو به طور کامل در لاک دفاعی فرو رفته بود و میلان سعی در عبور از این دیوار محکم داشت.

 

بالاخره در دقیقه 32 مسابقه گل اول مسابقه توسط کریستین پولیشیچ به ثمر رسید. این گل به زیبایی با همکاری لوفتوس چیک و پولیشیچ به ثمر رسید. لوفتوس چیک با یک پاس عالی توپ را به پولیشیچ رساند و با حرکت زیبای پولیشیچ در آستانه دروازه, گل به ثمر رسید.

 

هنوز چند دقیقه از گل اول میلان نگذشته بود که این بار نوبت گلزنی به تورینو رسید. در دقیقه 36 تورینو با یک حمله به سمت دروازه میلان توسط پرشورس و روی پاس گل پلگری به گل رسید و مایک مانیان در این صحنه دروازه خود را باز شده دید.

 

همه چیز از اول دوباره از سر گرفته شد و میلان بار دیگر در تدارک حمله به دروازه تورینو بود. در دقایق پایانی بازی کمی رنگ و بوی خشونت گرفت. در دقیقه 40 لیائو ضربه ای به سمت دروازه شلیک کرد که با برخورد به مدافع حریف به بیرون رفت, میلانی ها در این صحنه معترض بودند و اعتقاد داشتند توپ به دست مدافع برخورد کرده است، در نهایت پس از چند بار بازبینی صحنه توسط VAR پنالتی به نفع میلان اعلام شد و ژیرو پشت توپ قرار گرفت و توپ را به راحتی به تور دروازه رساند.

 

میلان دست بردار نبود و نمایش تماشاگرپسند این تیم در دقیقه 48 مسابقه, گل سوم را به همراه داشت. این گل توسط تئو هرناندس و با یک ضربه زیبا و روی پاس گل بی نظیر لیائو به ثمر رسید و میلانی ها با نتیجه 3 بر صفر از حریف خود پیش افتادند. میلان چند موقعیت دیگر به دست آورد اما در نهایت نیمه اول با نتیجه 3 بر یک به سود میلان به پایان رسید.

 

نیمه دوم، بازی منطقی از سوی میلان 

نیمه دوم آرام آغاز شد. میلان که از نتیجه راضی بود سعی در حفظ نتیجه داشت و توپ و میدان را در اختیار داشت, در طرف دیگر تورینو توانایی نزدیک شدن به دروازه حریف را نداشت, بازی همچنان با نتیجه ۳ بر صفر به سود میلان دنبال می شد. بازی درست مانند نیمه اول در اختیار میلان بود و در دقیقه 64 مسابقه با خطای بازیکن تورینو بر روی لیائو پنالتی دیگری برای میلان به دست آمد و باز هم ژیرو پشت توپ قرار گرفت و گل چهارم این تیم به زیبایی هرچه تمام‌تر به ثمر رسید.

 

در دقیقه 70 میلان چند تعویض همزمان انجام داد و عناصر هجومی خود یعنی لیائو, ژیرو و پس از آن لوفتوس چیک را از زمین بیرون کشید و شکل دفاعی‌تری به خود گرفت. دقایق پایانی آرام‌تر سپری شد و در نهایت بازی با نتیجه ۴ بر یک به سود میلان به پایان رسید تا میلان شروعی به مراتب پر قدرت تر از قبل را تجربه کند.

دو بازی اخیر این ۲ تیم، یک بار با نتیجه یک بر صفر به سود میلان و یک بار با نتیجه یک بر صفر به سود تورینو به پایان رسیده بود.

 

میلان در بازی بعدی خود در روز جمعه به مصاف تیم رم خواهد رفت.

64 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا