آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

برتری خانگی فاینورد مقابل قهرمان لیگ کنفرانس؛ شبی برای رکوردشکنی جهانبخش

در شب رکوردشکنی ستاره ایرانی، فاینورد مچ تیم مورینیو را خواباند.

در اولین بازی دور رفت مرحله یک‌چهارم‌نهایی فصل جاری لیگ اروپا، فاینورد در خانه خودش یک بر صفر از سد رم گذشت.

 

در این بازی ورزشگاه «دکیپ»، تنها گل ویفر در دقیقه 53 برتری فاینورد را رقم زد تا قهرمان سابق اروپا در خانه، رم مورینیو را شکست دهد و امیدوار به کامل کردن پروسه انتقام شکست در فینال فصل قبل لیگ کنفرانس در بازی برگشت در «المیپیکو» باشد.

 

رکورد ستاره ایرانی 

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی فاینورد از ابتدا در ترکیب تیمش بود و پس از خروج از زمین در دقیقه 72، نمره 6.7 را دریافت کرد. او اگر چه موفق به گلزنی نشد اما رکوردی خاص را رقم زد. او برای شانزدهمین بار در لیگ اروپا به میدان رفت و در این زمینه با پشت سر گذاشتن کریم انصاری‌فرد و اشکان دژاگه به باسابقه‌ترین ایرانی تاریخ لیگ اروپا تبدیل شد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

به امید جام ویژه

فاینورد در صورت بهبود یا حفظ نتیجه بازی رفت یک چهارم نهایی مقابل رم، ضمن کامل کردن پروسه انتقام در 2 قدمی فتح جامی قرار می‌گیرد که در شیوه قدیمی، سابقه فتحش را داشت. تیم جهانبخش سال 2002 با برتری در فینال خانگی مقابل دورتموند، جام یوفا را بالای سر برد؛ با مربیگری فن‌مارویک و درخشش ستاره کاشته‌زنی به نام پیر فن‌هیدونک! حالا با گذشت بیش از 2 دهه از آن دوران، فاینورد بار دیگر ادعای قهرمانی این بار در شیوه جدید جام درجه دوم اروپایی دارد.

60 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا