آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

جوایز فصل گذشته لالیگا در اختیار بارسایی‌ها؛ پیشتاز در همه جوایز

جوایز فصل 2022/2023 لالیگا به بارسلونایی‌ها رسید.

نشریه مارکا، بهترین‌های فصل ‌گذشته لالیگا از نگاه خودش را انتخاب کرد. در این مراسم مارک آندره تراشتگن، روبرت لواندوفسکی و پدری از بارسلونا، برنده جوایز مختلف شدند.

 

جایزه دی‌استفانو و زامورا برای تراشتگن 

دروازه‌بان آلمانی بارسلونا در این مراسم، جایزه دی‌استفانو را به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لالیگا به دست آورد. تراشتگن پس از دریافت جایزه گفت: «این جایزه حاصل عملکرد درخشان تیم در طول فصل بوده است.»

 

او در ادامه سخنان خود درباره زمان بازگشت از مصدومیت گفت: «باید ببینم این کمردرد به چه صورت خواهد بود. با پزشکان صحبت خواهم کرد تا ببینیم چه زمانی می‌توانم به ترکیب تیم بازگردم.»

گروه نرم افزاری ماهور

 

کاپیتان بارسا در ادامه جایزه زامورا و عنوان بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لالیگا را هم به خود اختصاص داد. نکته عجیب اینجاست که او پیش از این در تیم بارسلونا نتوانسته بود زامورا را به خود اختصاص دهد و برای بار اول برنده این جایزه شد. تراشتگن پس از دریافت این جایزه گفت: «نحوه عملکرد دفاع در فصل گذشته فوق‌العاده بود.»

 

جایزه بهترین گلزن برای لواندوفسکی

لواندوفسکی که همیشه جوایز فردی مختلفی را به دست می‌آورد، این بار هم موفق شد در نخستین فصل حضور خود در لالیگا جایزه بهترین گلزن را به خود اختصاص دهد. او پس از این جایزه گفت: «می‌خواهم از هم‌تیمی‌هایم و همچنین سرمربی تیم تشکر کنم. عطش من برای کسب افتخار روز به روز بیشتر می‌شود ما بارسلونا هستیم و زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.»

 

این سومین باری است که هم زامورا و هم پی چی چی به ۲ بازیکن از تیم بارسلونا می‌رسد. پدری، دیگر بازیکنی بود که برنده جایزه شد. او موفق شد جایزه بهترین بازیکن از دید هواداران را به دست آورد. پدری پس از این جایزه گفت: «می‌خواهم گاوی بداند همه ما همراه او هستیم.»

57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا