آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز

جورجینیو:میکل آرتتا مرا به یاد مائوریسیو ساری می اندازد

جورجینیو می گوید میکل آرتتا، سرمربی آرسنال او را به یاد مائوریسیو ساری، سرمربی سابق چلسی می اندازد.

جورجینیو، هافبک آرسنال اعتراف کرد که میکل آرتتا سرمربی جدیدش او را به یاد مائوریسیو ساری می اندازد که در چلسی و ناپولی با او کار کرده است.

فاتح لیگ قهرمانان اروپا درباره اینکه آرتتا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به ورزشگاه امارات رفته است، فکر می کند. پس از گذراندن پنج سال در غرب لندن با آبی ها، این انتقال در نیم فصل غیرمنتظره بود، اما او قبلاً تحت تأثیر آنچه از سرمربی جدید خود در تیم توپچی های برتر لیگ برتر دیده است، قرار گرفته است.

“او [آرتتا] من را کمی به یاد ساری می اندازد” جورجینیو به BeIN Sport، از طریق The Mirror توضیح داد: “من عادت دارم با مدیری کار کنم که جزئیات را بررسی می کند. برای من، جزئیات تفاوت را ایجاد می کند در نهایت بین یک تیم خوب و یک تیم برنده.

من مطمئن هستم، 100 درصد، که او [جزئیات] را بسیار پرستش می کند. من فقط مدت کوتاهی است که اینجا هستم اما مطمئن هستم که هر روز چیز جدیدی وجود خواهد داشت و به همین دلیل است که من بسیار هیجان زده هستم. خوب چون می توانم ببینم که اینجا چیزهای زیادی برای یادگیری دارم.”

گروه نرم افزاری ماهور

این هافبک فکر می کرد اولین گل خود را در آخر هفته به توپچی ها با سبکی عالی به ثمر رسانده است که آنها استون ویلا را شکست دادند، اما ضربه او با کمانه از روی تیر افقی و از طریق امی مارتینز وارد دروازه شد و در نتیجه آن را به گل خود تبدیل کرد. -هدف. با تلاش آرسنال برای اولین قهرمانی لیگ خود در تقریبا 20 سال، آنها با 12 میلیون پوند (14.3 میلیون دلار) حاضر شدند تا جورجینیو را از چلسی خریداری کنند، علیرغم اینکه قرارداد او در تابستان تمام شده بود، تا عمق تیم خود را تقویت کنند.

با توجه به این که این هافبک  زیر نظر ساری در ناپولی و چلسی تا حد زیادی موفق عمل کرده است، اظهارات این هافبک درباره سرمربی جدید و جوان‌ترش آگاهانه است.

این بازیکن 31 ساله ممکن است دوباره توسط آرتتا دعوت شود زیرا آرسنال روز شنبه در ورزشگاه کینگ پاور به مصاف لستر خواهد رفت. و با توجه به اینکه توپچی ها هنوز در لیگ اروپا هستند، حضور او در ارائه عمق کافی به تیم حیاتی خواهد بود.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا