آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

جیمی کاراگر: بابت نظر نادرست درباره لیساندرو مارتینز متاسفم

جیمی کاراگر: بابت نظر نادرست درباره لیساندرو مارتینز از منچستریونایتد متاسفم!

جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول که به کارشناس تلویزیون تبدیل شده بود، مجبور شد نظر خود را درباره لیساندرو مارتینز از منچستریونایتد تغییر دهد.

کاراگر معروف است که پس از انتقال تابستانی خود از آژاکس به منچستریونایتد، مارتینز را کنار گذاشت و این مدافع را برای بازی در دفاع میانی در لیگ برتر بسیار کوچک می دانست. جیمی کاراگر به اسکای اسپورت گفت: «ما هرگز نباید زود درباره مدیران یا بازیکنان قضاوت کنیم، اما من متقاعد شده‌ام که این کار نمی‌تواند کارساز باشد، زیرا اندازه او در تیم چهار دفاعی بازی می‌کند. شاید او بتواند به دفاع چپ برود، شاید بتواند در یک دفاع سه دفاعی بازی کند، اما در یک دفاع چهار دفاعی، او نمی تواند آنجا در لیگ برتر بازی کند.”

مارتینز از آن زمان با تبدیل شدن به یک بازیکن کلیدی برای منچستریونایتد و ایجاد رابطه عالی با رافائل واران در قلب خط دفاعی شیاطین سرخ، ثابت کرد که جیمی کاراگر اشتباه می کند. او همچنین بخشی از تیم آرژانتین بود که قهرمان جام جهانی 2022 شد و کاراگر اعتراف کرد که در مورد مارتینز اشتباه کرده است.

جیمی کاراگر به The Overlap گفت: “من فکر می کنم او فوق العاده است. برای اینکه آنقدر کوچک باشید و مدافع میانی بازی کنید، واضح است که باید یک بازیکن خاص و یک بازیکن خوب باشید.” “فکر نمی‌کردم کسی در آن اندازه بتواند در لیگ برتر کنار بیاید و او با این کار کنار آمد. او فوق‌العاده بود. آنچه قبلاً در مورد روحیه یونایتد گفتم، او نقش مهمی در آن داشت.

گروه نرم افزاری ماهور

مارتینز در ابتدای فصل، به ویژه در شکست مقابل برنتفورد و برایتون، با مشکل مواجه شد، اما تبدیل به بازیکنی حیاتی برای تن هاخ شد. قدرت و تمایل آرژانتینی به تقویت خط دفاعی شیاطین سرخ کمک کرده است و عملکرد او هری مگوایر، کاپیتان باشگاه را در اکثر فصل تا کنون روی نیمکت نگه داشته است.

مارتینز روز یکشنبه مقابل لیدز یونایتد در الند رود به میدان خواهد رفت.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا