آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

حمله اسطوره هلند به فن دایک : او لیاقت کاپیتانی ندارد !

مارکو فن باستن ، اسطوره فوتبال هلند کاپیتانی ویرجیل فن دایک ستاره لیورپول را در تیم ملی هلند بعد از دو بازی مقابل هلند و جبل الطارق را زیر سوال برد .

ویرجیل فن دایک ، همانند لیورپول در تیم ملی هلند هم روز های خوبی را پشت سر نمی گذارد و حتی برد 3-0 لاله های نارنجی مقابل جبل الطارق هم باعت نشد که به خاطر شکست سنگین مقابل فرانسه مورد انتقاد مارکو فن باستن اسطوره فوتبال هلند قرار نگیرد .

فن باستن به Ziggo Sport گفت : سر و صدا می کند اما چیزی نمی گوید. او روشن نیست. یک کاپیتان خوب با صدای بلند فکر می کند، روشن می کند که چه خبر است. او در این بین می ماند. او هرج و مرج ایجاد می کند. که منجر به سوء تفاهم می شود. این چیزی است که شما به عنوان کاپیتان باید از آن جلوگیری کنید. او در رختکن خوب است، از نظر تاکتیکی و تکنیکی فوتبال نه. برای بردن به هر قیمتی.”

وقتی از فن دایک خواسته شد که به اظهارات فان باستن پس از بازی جبل الطارق پاسخ دهد، به زیگو اسپورت گفت: «این برای من فایده ای ندارد. این روزها هر کسی اجازه دارد نظر خودش را داشته باشد. آیا میله را به طور غیرواقعی بالا گذاشتم؟ چطور ممکن است؟ این هرگز کامل نبود، سازگار کلمه درستی است. ما موفقیت های زیادی با تیم داشتیم. بازیکنان فوتبال بهتر از هرکسی می دانند که قله های بلند و پستی های عمیق دارند. این کاملاً طبیعی است که شما همیشه نمی توانید به طور مداوم بازی کنید.

 

گروه نرم افزاری ماهور

“این که شما به عنوان یک باشگاه یا بازیکن فازی دارید که در آن به دنبال سطح خود هستید. مردم نباید این را فراموش کنند. طبیعی است که مردم اشتباه می کنند، این بخشی از فوتبال است و این بسیار انسانی است. صرف نظر از اینکه چه کسی می گیرد. یک پلتفرم است و اجازه دارد چه چیزی بگوید، تا همه چیز بزرگ شود.

منبع:www.goal.com

 

9 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا