آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

حمله باشگاه اسپورتینگ به طارمی؛ او به حیثیت فوتبال پرتغال لطمه می‌زند!

باشگاه اسپورتینگ لیسبون بعد از اتفاقات بازی پورتو و آروکا، علیه مهدی طارمی بیانیه‌ای منتشر کرد.

یکی از جنجالی‌ترین دیدارهای هفته چهارم لیگ پرتغال، تقابل بین تیم‌های پورتو و آروکا بود که با تساوی 1-1 به اتمام رسید و شاگردان سرجیو کونسیسائو در دقیقه (19+90) از شکست فرار کردند ولی با این حال برای اولین‌بار در این فصل متوقف شدند. حاشیه اصلی این دیدار اتفاقاتی بود که در درون محوطه جریمه تیم میهمان رخ داد و مهدی طارمی چند بار سرنگون شد و پای کمک‌داور ویدیویی به میان آمد.

 

اسپورتینگ علیه مهدی: طارمی باید به سختی تنبیه شود!

همین اتفاق باعث شد تا بازهم شاهد به وجود آمدن کشمکش‌های رسانه‌ای باشیم. باشگاه اسپورتینگ لیسبون که پس از پیوستن طارمی از ریوآوه به پورتو به جای این تیم، رابطه تیره‌وتاری با ستاره ایرانی تیم ملقب به «اژدها» داشته با انتشار بیانیه‌ای به او حمله کرد. بخشی از این بیانیه به این شرح است: «در تصاویر کاریکاتورگونه بازی دیروز پورتو و آروکا، شاهد رفتارهای همیشگی از همان نفرات همیشگی بودیم، رفتارهایی که فوتبال پرتغال را به یک سوژه خنده بین‌المللی تبدیل کرده است. با وجود توانایی فنی انکارناپذیر این نفرات، هر بازی چنین صحنه‌هایی از آنها می‌بینیم. این رفتارهای غیرورزشی نوعی بی‌احترامی و سایر بازیکنان داخل زمین است.

 

تردیدی نیست که این بازیکن باید با دریافت چند کارت زرد از زمین اخراج می‌شد، درست مثل دفعات قبل که دست به چنین کارهایی زده بود و باید مجازات می‌شد. چنین وضعیتی به حیثیت فوتبال پرتغال و تیم‌های داوری لطمه می‌زند. تنها راه حفاظت از داوران و عدالت فوتبال، تنبیه سخت چنین بازیکنان و مربیانی است. باشگاه اسپورتینگ همواره از سلامت فوتبال دفاع می‌کند و علیه چنین رفتارهایی که به قواعد بازی صدمه می‌زند، می‌جنگد. در این راه، بقیه هم باید با ما همراه باشند. برای پیروزی شیطان، کافی است عده‌ای از آدم‌های خوب منفعلانه سکوت کنند».

گروه نرم افزاری ماهور

 

واکنش مهدی و پورتو چه خواهد بود؟

باید دید واکنش مهدی طارمی و باشگاه پورتو نسبت به این بیانیه تند‌وتیز چه خواهد بود. شماره 9 تیم پورتو در این سال‌ها تقابل‌های زیادی با رقیب سنتی تیم کنونی‌اش یعنی اسپورتینگ داشته است. زمانی که مهدی برای ریوآوه بازی می‌کرد، در یک بازی به تنهایی 3 پنالتی از تیم اسپورتینگ گرفت و استارت اختلافات طرفین از همان‌جا بود و سپس با حضور طارمی در پورتو این دشمنی تشدید شد و حالا در بدترین وضعیت خود قرار گرفته است.

 

در حال حاضر پورتو و اسپورتینگ با 10 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی لیگ پرتغال جای دارند و شاهد رقابت سختی بین آن‌ها هستیم.

66 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا