آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

حمله یحیی به عضو هیات‌مدیره استقلال؛ بزرگ‌تر از دهانش صحبت کرده است!

سرمربی پرسپولیس با طرح این ادعا که تیمش در مسابقه امروز، تیم برتر زمین مسابقه بود، نسبت به اظهارات عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

پرسپولیس کار خود در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران را با تساوی بدون گل مقابل ملوان در بندرانزلی به پایان برد؛ آن‌هم در حالی که سرخ‌پوشان پایتخت نتوانستند به مانند دیدارهای قبلی روی دروازه رقیب خود خلق موقعیت داشته باشند و در فاز تهاجمی، شاگردان یحیی گل‌محمدی عملکرد قابل‌قبولی را از خود به جای نگذاشتند و همین مسئله باعث شد تا آن‌ها برای اولین‌بار در فصل جدید لیگ برتر، بدون گل زده در یک مسابقه کار خود را به پایان ببرند.

 

یحیی گل‌محمدی بعد از نمایش نه‌چندان خوب تیمش در جدال با ملوان بندرانزلی، در سالن کنفرانس ورزشگاه سیروس قایقران انزلی حضور پیدا کرد تا در نشست خبری بعد از مسابقه شرکت کند و به سوالات خبرنگاران درباره مسابقه امروز پرسپولیس و ملوان صحبت کند. گل‌محمدی در کنار صحبت درباره عملکرد شاگردانش در جدال امروز، نسبت به اظهارات عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال هم واکنش نشان داد و صحبت‌های کنایه‌آمیزی را هم علیه قانون سقف بودجه مطرح کرد.

 

باید در باشگاه بزرگ پرسپولیس محترمانه صحبت کنند وگرنه …

گل‌محمدی با قدردانی از هواداران دو تیم در مسابقه امروز گفت: «از میزبانی مردم انزلی و جو خوبی که در ورزشگاه به وجود آوردند، تشکر می‌کنم، همین‌طور از هواداران خودمان که امروز به ورزشگاه آمدند. در نیمه اول بازی را خوب کنترل کردیم و در نیمه دوم هم فکر می‌کنم تیم‌ ما برتر میدان بود و برای بردن تلاش می‌کرد. جو ورزشگاه هم خیلی سنگین بود، ولی بچه‌های ما خیلی دویدند. باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و خودمان را برای دیدار بعدی آماده کنیم».

گروه نرم افزاری ماهور

 

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اظهارات عضو هیات‌مدیره استقلال درباره سود سرخ‌ها از داوری و بحث آپشن قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت: «فکر کنم جایگاه افراد در فوتبال عوض شده است و او بزرگ‌تر از دهانش صحبت کرده است. نمی‌دانم سخنگوی باشگاه استقلال است یا نه، ولی باید بداند درباره باشگاه بزرگ پرسپولیس و آدم‌هایی که اینجا کار می‌کنند، محترمانه صحبت کند، دفعه بعد اینطوری صحبت نمی‌کنم».

 

با بازیکنان 40-30 میلیاردی چگونه سقف را رد نکرده‌اند؟

یحیی گل‌محمدی درباره کیفیت جانشینان علیرضا بیرانوند در لیست پرسپولیس پاسخ داد: «بیرانوند دروازه‌بان اصلی پرسپولیس و تیم ملی است. او در پرسپولیس ساخته شده است و لیاقت حضور در درون دروازه پرسپولیس را دارد و از داشتن او خوشحالیم. شاید دروازه‌بانی نتواند به کیفیت بیرانوند باشد ولی دروازه‌بان‌های جوانی داریم که مربی گلرها با آن‌ها کار کنند. آن‌ها کار را یاد می‌گیرند و یک جاهایی ممکن است از آن‌ها استفاده کنیم. ابتدای فصل دروازه‌بان می‌خواستیم ولی مشکل مالی باشگاه اجازه جذب دروازه‌بان را نداد».

 

گل‌محمدی در واکنش به کسر امتیاز انجام شده از پرسپولیس و شکایت انجام شده از باشگاه استقلال گفت: «این محدودیت‌هایی که برای فوتبال بوجود آمد، کار را برای ما که خیلی شفاف باید مدارک‌‌ها را بارگذاری کنیم، سخت کرده است. برخی تیم‌ها قرارداد 40-30 میلیارد تومانی دارند و نمی‌دانم چطور توانسته‌اند سقف را رد نکنند. ما قراردادهای 100 و 160 میلیون تومانی هم شنیده‌ایم و حالا چطور می‌خواهند قرارداد 160 میلیونی را به قرارداد واقعی برسانند، نمی‌دانم. عزیزانی که در بحث نظارت کار می‌کنند حتماً باید پاسخی برای این مسئله داشته باشند. با توجه به بازیکنانی که تیم‌های دیگر گرفتند نمی‌دانم از این موضوع رد شدند و چشم پوشی کردند یا نه. باید خودم را به ندانستن بزنم چون ذهنم درگیر می‌شود ولی امیدوارم شفاف‌سازی بهتری در این مسئله شود». سرمربی سرخ‌ها درباره کاهش رقم قرارداد بازیکنان گفت: «اصلاً نمی‌دانم چنین چیزی امکان دارد یا نه».

باید کل قراردادم را کم می‌کردم تا مهاجم بگیریم!

سرمربی پرسپولیس در واکنش به مشکلات فهرست تیمش گفت: «هر تیمی خصوصاً تیمی که در آسیا، لیگ و جام حذفی باید حضور داشته باشد، نه یک مهاجم که دو نفر می‌خواهد. مشکلات مالی و محدودیت‌ها اجازه نداد با بازیکنان مدنظر قرارداد ببندیم. الان کارمان سخت شده است، ولی در هر صورت باید تلاش کنیم. گل‌محمدی در ادامه درباره اینکه آیا او حاضر است قراردادش را کاهش بدهد تا سرخ‌ها مهاجم بگیرند، پاسخ داد: «چقدر باید کم می‌کردم؟ باید کل قراردادم را کم می‌کردم تا مهاجم بگیریم».

 

یحیی گل‌محمدی در پاسخ به سوالی درباره کیفیت فنی تیم ملوان گفت: «ملوان تیم ریشه‌دار و با هویت فوتبال ایران است. آن‌ها کیفیت خوبی دارند و شاید امسال پدیده لیگ شوند. در ابتدای صحبت‌هایم از جو ورزشگاه تشکر کردم اما اینجا ورزشگاه مناسبی برای این هواداران نیست و باید ورزشگاه 40 هزار نفری داشته باشند. استعدادهای خوبی در این شهر وجود دارد که می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند».

 

گل‌محمدی درباره مباحث مطرح شده با تغذیه بازیکنان پرسپولیس گفت: «بهتر است وارد این مسائل نشویم. جایگاه پرسپولیس بزرگ است و نباید با این صحبت‌ها این جایگاه را کم ارزش کنیم. مشکلاتی وجود دارد که نمی‌توان آن‌ها را رسانه‌ای کرد». سرمربی پرسپولیس در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره عملکرد داور مسابقه گفت: «در دقیقه 5 خطایی روی علی نعمتی صورت گرفت که تشخیص خودم خطای پنالتی بود. امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد. بازی سختی برای داور بود و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم».

58 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا