آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

حواشی جهان فوتبال در روزی که گذشت؛ از واکنش مگوایر به تمسخرها تا جشن تولد پسر مسی

مسی به دلیل حضور در اردوی آرژانتین قید حضور در جشن تولد پسرش را زد.

اتفاقات حاشیه‌‌ای فراوانی در گوشه‌ و کنار فوتبال جهان رخ می‌دهد.

مگوایر: با مسخره شدن کنار می‌آیم

مدافع وسط منچستر یونایتد و تیم ملی انگلیس که با اشتباهات گاه و بی‌گاه خود در رسانه‌های اجتماعی و خبری حاشیه‌ساز می‌شود، ۳ روز پیش در جریان دیدار دوستانه مقابل اسکاتلند گل به خودی زد. بعد از مسابقه ساوتگیت انتقاداتی که از او می‌شود را به جوک تشبیه کرد. مگوایر می‌گوید با مسخره شدن در بازی با اسکاتلند کنار می‌آید چون «فشار را از روی هم‌تیمی‌هایم برمی‌دارد و تمام آن را روی دوش من می‌گذارد. مسلماً این موضوع باعث می‌شود آنها بهتر بازی کنند.» او همچنین از بی‌احترامی اسکاتلندی‌ها به سرود ملی پادشاهی متحد انگلیس و ایرلند شمالی که شعارهایی در ستایش مقام سلطنتی این کشور است، انتقاد کرده و از فضای غیردوستانه بازی با اسکاتلند سخن گفته.

بازگشت پپ از بند مصدومیت

گروه نرم افزاری ماهور

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی و برنده سه‌گانه اروپایی ۲۳-۲۰۲۲ فرایند بازگشت بعد از عمل جراحی را پشت سر گذاشته و به تمرینات سیتیزن‌ها برگشته. او به دلیل تحمل درد شدید از ناحیه پشت زیر تیغ جراحان قرار گرفت و چند مسابقه قادر به حضور روی نیمکت نشد اما روز شنبه در ورزشگاه لندن حاضر خواهد بود. جانشین او خوانما لیو در مقابل تیم تازه صعود کرده شفیلد یونایتد لحظات سختی را پشت سر گذاشت و در مقابل فولام از یک اشتباه بارز داوری سود برد اما روند صددرصد پیروزی قهرمان اروپا همچنان پابرجاست.

پایان اعتصاب فوتبال زنان اسپانیا

اعتصاب بازیکنان شاغل در لیگ زنان فوتبال اسپانیا بعد از تعویق رقابت‌های ۲ هفته نخست به پایان رسید. دسترسی به دستمزد عادلانه خواسته بازیکنان بود و بعد از توافق بر سر حداقل دریافتی بازیکنان، اعتصاب عمومی پایان یافت. دستمزد حداقلی بازیکنان لیگ F اسپانیا از ۱۶ هزار یورو در سال فراتر نمی‌رفت و درخواست بازیکنان رقم حداقل ۲۵ هزار یورو برای این فصل و ۳۰ هزار یورو برای فصل بعد بود. چانه‌زنی‌ها در نهایت روی رقم ۲۱ هزار یورو برای فصل جاری و ۲۲ هزار و ۵۰۰ یورو برای فصل بعد متوقف شد؛ در حالی که در صورت افزایش درآمد تجاری، این مبلغ افزایش خواهد یافت.

هافبک بارسا: از فوتبال زنان حمایت کنید

الکسیا پوتیاس، کاپیتان تیم زنان بارسلونا و بازیکن تیم ملی اسپانیا دیروز به پارلمان کاتالونیا دعوت شد تا مدال افتخار این ایالت را دریافت کند. او در مورد حوادث پرحاشیه ماه گذشته فوتبال کشورش گفته: «ما می‌خواهیم چه در داخل و چه خارج از زمین فوتبال دیگر هرگز با موقعیت‌هایی که با بی‌احترامی و آزار همراه باشد، روبرو نشویم. زنده باد فوتبال زنان و زنده باد بارسا»

ماجرای جشن تولد پسر مسی

رودریگو دپائول می‌گوید لیونل مسی، برنده ۷ توپ طلای فوتبال جهان و قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که قرار نبود در مسابقه تیم ملی کشورش مقابل بولیوی در چارچوب رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ حاضر شود، قید شرکت در جشن تولد پسرش متئو را زده و تصمیم گرفته به همراه تیم به لاپاز برود و روی نیمکت بنشیند. «او یک رهبر کامل است و یک مثال بارز برای عشق و علاقه و تعهد به تیم. می‌توانست به آمریکا برود و از جشن تولد متئو لذت ببرد اما به اینجا آمد.»

یوونتوس به دنبال جانشین پوگبا

مثبت شدن تست دوپینگ پل پوگبا باعث شده بیانکونری به دنبال بررسی گزینه‌های جایگزین برای او در صورت محرومیت ستاره فرانسوی باشد. قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ با ادامه مصدومیت‌هایش این فصل تنها ۵۲ دقیقه برای بانوی پیر به میدان رفته و حالا ممکن است به دلیل مثبت شدن تست تستوسترون با محرومیت چند ساله مواجه شود. رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند توماس پارتی، هافبک تیم ملی غنا و آرسنال یکی از گزینه‌های مدنظر سیاه و سفیدها خواهد بود. با آمدن دکلان رایس جایگاه پارتی در ترکیب اصلی توپچی‌ها به خطر افتاده.

محرومیت بازیکن ناتینگهام به دلیل شرط‌بندی

در حالی که مدت زیادی از محرومیت طولانی‌مدت ایوان تونی نگذشته، اتحادیه فوتبال انگلیس هری توفولو، مدافع ناتینگهام فارست را به دلیل ۳۷۵ فقره شرط‌بندی ۲۱ هزار پوند جریمه کرد و او به مدت ۵ ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. تمام شرط‌بندی‌های این بازیکن ۲۸ ساله در حد فاصل ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ رخ داده است.

 

هافبک اورتون: باید مثبت‌اندیش باشیم

جیمز گارنر، بازیکن حال حاضر اورتون که نقشی حیاتی در بازگشت ناتینگهام فارست به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایفا کرد به محض آمدن تن هاخ به سمت درهای خروج از منچستر یونایتد رفت و فرصت بازی برای باشگاه دوران کودکی‌اش را پیدا نکرد. او در مورد اوضاع تافی‌ها می‌گوید: «فصل گذشته سخت بود. هدف ما ماندن در لیگ برتر بود و به این هدف دست یافتیم. امسال امتیازات کسب شده نشانه شروع خوب نیستند اما موقعیت زیادی در مسابقات اول فصل ایجاد کرده‌ایم. باید همه خیالات منفی را کنار بگذاریم.موظفیم مثبت‌اندیش باشیم و صبر پیشه کنیم. موفقیت از راه می‌رسد. ترکیب ما به قدری قوی است که در میانه یا نیمه اول جدول قرار بگیرد. به این نکته باور دارم.»

58 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا