آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

خاویر تباس: باید منچسترسیتی را مجازات کنم تا از اعتبار خود محافظت کنم

خاویر تباس، رئیس لالیگا تاکید کرد که لیگ برتر باید منچسترسیتی را مجازات کند تا از اعتبار خود محافظت کند.

خاویر تباس، رئیس لالیگا تاکید کرد که لیگ برتر باید منچسترسیتی را به دلیل نقض مالی ادعایی مجازات کند.

اگر سیتی به دلیل نقض بیش از 100 قانون مربوط به ارائه اطلاعات مالی دقیق مجرم شناخته شود، ممکن است طیف وسیعی از مجازات ها، از جریمه یا کسر امتیاز گرفته تا سقوط از لیگ برتر – و حتی لیگ فوتبال انگلیس را دریافت کند. تباس گفت که باشگاه به خاطر اقدامات ادعایی خود مستحق مجازات است.

تباس روز چهارشنبه در اجلاس تجارت فوتبال فایننشال تایمز به خبرنگاران گفت: «این به اعتبار و منزلت لیگ برتر است. شهرت جهانی شما بر توانایی شما برای جذب اسپانسر و فروش حقوق تلویزیون تأثیر می‌گذارد.»

تباس برای اولین بار در مورد سیتی و پاری سن ژرمن از درآمدهای اسپانسری در سال 2017 صحبت کرد و با واکنش عصبانی فران سوریانو، مدیرعامل باشگاه منچستر و ریچارد اسکادامور، رئیس وقت لیگ برتر انگلیس مواجه شد.

گروه نرم افزاری ماهور

اکنون تباس ناامیدی خود را از مدت زمانی که سازمان دهندگان برای اقدام انجام داده اند ابراز کرده است و به خبرنگاران گفت: “این کار بسیار طولانی شده است. ما می دانیم که نقض ادعایی 100 ماده وجود دارد، بنابراین هر تصمیمی باید بر اساس آن توسط سازمان اتخاذ شود. در لیگ برتر یکی از بدترین چیزها در مورد کنترل های مالی این است که آن را رعایت نکنید یا از آن پیروی نکنید.”

تباس همچنین آنچه را که به عنوان نرمش تیم های برتر انگلیس نسبت به باشگاه می بیند، با موضع سخت لالیگا در قبال بارسلونا در رابطه با قوانین بازی جوانمردانه مالی آن مقایسه کرد. بارسلونا سال گذشته مجبور شد تعدادی از دارایی های خود را بفروشد تا بتواند خریدهای جدیدی مانند روبرت لواندوفسکی، ژول کونده و رافینیا را به ثبت برساند و نتوانست بازیکنانی را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به خدمت بگیرد.

تیم گواردیولا روز شنبه میزبان نیوکاسل یونایتد است که به دنبال کاهش فاصله با آرسنال صدرنشین است که در رقابت های قهرمانی لیگ برتر پنج امتیاز اختلاف دارند.

منبع:www.goal.com

40 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا