آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

خبر خوب برای ژاوی: جایگزین گاوی به‌زودی می‌آید

بر اساس گزارشات، علاوه‌بر اضافه شدن ویتور روکه به بارسلونا، این تیم قصد دارد در نقل و انتقالات ژانویه یک هافبک هم جذب کند.

بارسلونا شروع خوبی در این فصل داشته است، اگرچه بازی‌‌های ضعیف در ماه نوامبر هواداران را نگران کرد، اما با پیروزی برابر اتلتیکو مادرید در موقعیت خوبی قرار گرفتند. آنها چهار امتیاز با رئال مادرید و خیرونا در صدر جدول لالیگا فاصله دارند و حضورشان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده‌اند.

 

ژاوی هرناندز امیدوار است که تیمش بتواند در نیم فصل دوم پیشرفت کند. تاکنون اضافه شدن یک بازیکن به این تیم در ژانویه قطعی شده است. ویتور روکه، استعداد برزیلی می‌تواند خط حمله بارسا را ارتقا دهد.

 

به گفته موندو دپورتیوو، هافبک دیگری نیز ممکن است به جای گاوی که تا فصل آینده از میادین دور است، به بارسا اضافه شود. آنها در نظر دارند در نقل و انتقالات ژانویه گزینه‌های موجود در بازار را بررسی کنند و در صورت در دسترس بودن گزینه مناسب، او را جذب کنند.

گروه نرم افزاری ماهور

علاوه‌بر این به گزارش موندو هیچ بازیکنی حق ندارد در نقل و انتقالات زمستانی تیم را ترک کند. این بدان معناست که آنها قصد دارند دست ژاوی را برای انتخاب بازیکنان در پست‌های متفاوت باز بگذارند.

 

البته با این اخبار آنها هیچ بهانه‌ای برای تمام کردن فصل بدون جام ندارند. اگرچه مصدومیت آنها را اذیت کرده است، اما این وضعیت برای رئال مادرید و اتلتیکو مادرید نیز یکسان و یا حتی بدتر بوده است.

61 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا