آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

خبر نگران‌کننده یحیی از تاجیکستان؛ نیمی از تیم‌ سرما خورده‌اند و شرایط نرمال نیست!

سرمربی پرسپولیس ایران نسبت به سرماخوردگی چند بازیکن کلیدی تیمش واکنش نشان داد.

پرسپولیس در چهارمین بازی‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید فردا (سه‌شنبه) در شهر دوشنبه به مصاف استقلال تاجیکستان برود؛ آن‌هم در شرایطی‌که شاگردان یحیی گل‌محمدی در بازی رفت توانستند با نتیجه 2 بر صفر برابر حریف تاجیکستانی به پیروزی برسند و برد در مسابقه فردا می‌تواند شانس سرخ‌پوشان برای رسیدن به مرحله حذفی را دوچندان کند. البته که از اردوی پرسپولیس خبر رسیده که بازیکنان کلیدی این تیم دچار ویروس آنفولانزا شده‌اند و احتمال غیبت‌شان در بازی فردا دور از ذهن نیست.

 

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به همراه وحدت هنانوف مدافع تاجیکستانی این تیم در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تاجیکستان حضور پیدا کردند. سرمربی سرخ‌پوشان در صحبت‌های خود نسبت به خبر سرماخوردگی بازیکنان خود واکنش نشان داد و همچنین توضیح داد که برگزاری مسابقه در زمین چمن مصنوعی، چالش بزرگی برای پرسپولیسی‌ها محسوب نمی‌شود و آن‌ها مشکلی از این بابت ندارند و ابراز امیدواری کرد که شرایط بازیکنان سرماخورده تیمش تا زمان برگزاری مسابقه بهبود پیدا کند.

 

در دوران مربیگری‌ام چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم!

گل‌محمدی در صحبت‌های خود با اشاره به دشواری‌های دیدار فردا گفت: «با توجه به شرایط جدول و نحوه صعود تیم‌ها، همه بازی‌های مرحله گروهی حساسیت خاصی دارد و هرچه جلوتر می‌رویم، حساسیت دیدارها بیشتر هم می‌شود. در تاجیکستان هیچ‌وقت احساس غریبی نمی‌کنیم و حس می‌کنیم در کشور خودمان هستیم. با توجه به اینکه تیم استقلال می‌تواند آخرین امید خودش برای صعود به مرحله حذفی را مقابل پرسپولیس پیدا کند، قطعاً بازی هجومی‌تری ارائه خواهد کرد. استقلال میزبان این مسابقه است و می‌خواهد بهترین استفاده را از شرایط میزبانی داشته باشد».

گروه نرم افزاری ماهور

 

سرمربی پرسپولیس درباره انگیزه بالای تیمش برای کسب 3 امتیاز توضیح داد: «این دو رویکرد باعث می‌شود شاهد بازی خوبی از دو تیم باشیم. استقلال شرایط فیزیکی خوبی دارد و هواداران کمک زیادی به این تیم خواهند کرد. بازی راحتی نخواهیم داشت و بازیکنان ما آمادگی خوبی دارند. با توجه به انگیزه بالایی که در بچه‌ها می‌بینم، فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی انجام بدهیم. متأسفانه نیمی از بازیکنانم دچار سرماخوردگی شده‌اند. در دوران مربیگری خودم تاکنون چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم. با توجه به شرایطی که وجود دارد، تلاش کردیم بهترین نفرات را انتخاب کنیم».

 

اگر فقط 11 نفر بتوانند بازی کنند هم مشکلی نخواهیم داشت!

یحیی گل‌محمدی در واکنش به منتشر شدن خبر سرماخوردگی بازیکنان تیمش در رسانه‌ها پاسخ جالب‌توجهی داد و گفت: «خبرها خیلی راحت به تهران رسید، اما شرایط برای یک تیم نرمال نیست و باید منتظر باشیم حال کدام بازیکنان بهتر می‌شود تا بازی کنند. در هر صورت «پرسپولیس» نام بزرگی دارد و اگر فقط 11 نفر بتوانند در سراسر مسابقه بازی کنند، مشکلی از این بابت نخواهیم داشت».

 

گل‌محمدی در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره وضعیت زمین چمن ورزشگاه خانگی استقلال تاجیکستان و مصنوعی بودن آن، پاسخ داد: «مشکل خاصی بابت چمن مصنوعی نداریم. چمن این ورزشگاه به‌تازگی عوض شده و باکیفیت است. ممکن است محدودیت‌هایی وجود داشته باشد، اما این چمن تفاوت زیادی با چمن طبیعی ندارد و نگران چمن مصنوعی نیستیم».

وحدت هنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس هم در صحبت‌های خود گفت: «خیلی خوشحالم که بازی فردا در کشور عزیز خودم تاجیکستان برگزار می‌شود و دوباره می‌توانم اینجا بازی کنم. استقلال تاجیکستان را کامل می‌شناسم چرا که چند سال اینجا بازی کردم و شرایط ورزشگاه را می‌دانم. نوع تشویق هواداران را می‌دانم که از دقیقه یک تا نود از تیم‌شان حمایت می‌کنند؛ ولی ما در دو، سه هفته قبل تمرینات خوبی داشتیم و خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم. آماده هستیم که با سه امتیاز به تهران بازگردیم. فرقی نمی‌کند که حریف ما کدام تیم است. همه حریفان در لیگ قهرمانان آسیا رقیب سخت و بازی‌ها دشوار هستند. امیدوارم در بازی فردا نتیجه لازم را کسب کنیم».

61 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا