آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

خداحافظی با بازیکن مورد علاقه یحیی؛ سرلک سرباز شد

میلاد سرلک برای انجام خدمت سربازی جمع پرسپولیس را ترک کرد.

میلاد سرلک، پس از آنکه موفق به تعویق دوباره خدمت سربازی‌اش نشد، از پرسپولیس جدا و برای انجام خدمت سربازی احتمالاً به ملوان خواهد رفت. یحیی گل‌محمدی سرمربی پیشین پرسپولیس، علاقه زیادی به این بازیکن داشت و در اولین پنجره نقل‌وانتقالاتی پس از آمدن به پرسپولیس، این بازیکن را جذب کرد و پایان کار سرلک و گل‌محمدی در پرسپولیس همزمان شد.

 

سرلک، رکورددار بیشترین بازی

میلاد سرلک پس از پایان لیگ نوزدهم و برای دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا 2020 به پرسپولیس پیوست و نقش انکارناپذیری در فینالیست شدن این تیم داشت. سرلک در زمان عضویت در پرسپولیس، بیش از هر بازیکن دیگری به میدان رفت و 125 بازی با پیراهن پرسپولیس انجام داد که در این مدت او ۵ گل زد و ۶ پاس گل داد و یک پنالتی گرفت. هافبک سرخ‌پوشان با این نمایش به تیم ملی دعوت شد و ۱۳ بازی هم انجام داد ولی این حضور ادامه‌دار نبود تا سرلک نهایتاً مشمول خدمت سربازی شود.

 

خاطرات تلخ و شیرین سرلک در پرسپولیس

دوران حضور سرلک در پرسپولیس توام با موفقیت بود و او با این تیم ۲ بار قهرمان لیگ، یک‌بار جام حذفی، ۲ مرتبه فاتح سوپرجام شد و یک نایب‌قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا هم در کارنامه میلاد سرلک دیده می‌شود. فصل گذشته پرسپولیس در ۲ بازی نخست موفق به گلزنی نشد که سرانجام این طلسم توسط میلاد سرلک شکسته شد و او دروازه آلومینیوم اراک را باز کرد. این بازیکن در دیدار هفته آخر برابر نساجی و جشن قهرمانی پرسپولیس باز هم برای این تیم گل زد و پاس گل داد. یکی از آخرین صحنه‌های به جا مانده از سرلک، کسب پنالتی در دیدار هفته سیزدهم این فصل مقابل استقلال خوزستان بود.

گروه نرم افزاری ماهور

 

مهم ترین خاطره تلخ به جای مانده از سرلک، به بازی اول این فصل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر پرستاره بازمی‌گردد. پرسپولیس تا نیمه دوم مقابل چهره‌های کهکشانی نماینده عربستان مقاومت خوبی از خود نشان داد ولی در نهایت میلاد سرلک در دقیقه ۵۲ با تکلی بی‌مورد در میانه میدان روی کریستیانو رونالدو با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. این تنها کارت قرمز سرلک در پرسپولیس بود. پرسپولیس پس از ۱۰ نفره شدن قافیه را باخت و بازی را با نتیجه 2 بر صفر واگذار کرد که شاید اگر این اتفاق نمی افتاد، پرسپولیس در مرحله گروهی حذف نمی‌شد.

8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا