آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز

خداحافظی رسمی با صخره باصلابت تورین؛ بونوچی به برلین رفت

لئوناردو بونوچی، مدافع وسط دیرپای یوونتوس و تیم ملی ایتالیا راهی یونیون برلین شد تا از فصل آینده در فوتبال آلمان سال‌های پایانی دوران حرفه‌ای خود را سپری کند. او صبح امروز آزمون‌های پزشکی را در پایتخت آلمان گذراند و حالا با اعلام باشگاه، قرارداد یک ساله او با یونیون برلین رسمی شده. قرارداد کاپیتان یوونتوس و تیم ملی ایتالیا تا تابستان سال آینده ادامه دارد؛ هرچند فعال شدن بند تمدید، او را تا تابستان ۲۰۲۵ در پایتخت نگه خواهد داشت.

طی روزهای اخیر خبرهایی از علاقه لاتزیو و رم به بونوچی منتشر شده‌ بود اما ابراز علاقه دیرهنگام پایتخت‌نشینان ایتالیا به جایی نرسید تا دوران درخشان حضور بونوچی در فوتبال کشورش به پایان برسد. مدافع اسطوره‌ای یوونتوس که ۱۲ فصل متوالی در بیش از ۵۰۰ مسابقه پیراهن سیاه و سفید بانوی پیر را به تن کرده بود از مدت‌ها پیش در مورد خروج از تورین مطمئن بود و از اردوی پیش‌فصل غول فوتبال ایتالیا کنار گذاشته شد.

یکی از نکات کلیدی در تصمیم بونوچی برای عدم تداوم حضور در تورین، ناکامی یوونتوس در حضور در مسابقات اروپایی این فصل بود. رسوایی مالی علاوه بر اینکه منجر به برهم خوردن وضعیت بیانکونری در جدول شد، حضور این تیم در تورنمنت سطح سوم یوفا را هم با محرومیت یک ساله به باد داد. یونیون برلین اما در رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا حاضر و در گروه سوم با ناپولی، رئال مادرید و براگا همگروه است که حداقل یک بار بازگشت بونوچی به ایتالیا را تضمین می‌کند.

گروه نرم افزاری ماهور
60 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا