آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

خروج ستاره میلان از اردوی تیم ملی فرانسه

اولیویه ژیرو بعد از مصدومیت از ناحیه مچ پا، اردوی تیم ملی فرانسه را ترک کرد و به میلان بازگشت.

ژیرو در دقیقه 26 پیروزی آسان 2-0 فرانسه مقابل جمهوری ایرلند در بازی پنجشنبه‌شب در رقابت‌های مقدماتی یورو 2024، به علت مصدومیت از ناحیه مچ پا ناچار به ترک زمین شد. جانشین او، مارکوس تورام به زمین آمد و موفق شد بعد از این تعویض گل دوم تیم و اولین گل ملی خودش را به ثمر برساند.

 

پس از بازی، ژیرو در مورد آسیب دیدگی مچ پایش که در نیمه اول بازی در پارک دو پرنس اتفاق افتاد، صحبت کرد و آن را جزئی دانست. ژیرو در مصاحبه با اکیپ گفت: “فکر نمی‌کنم خیلی جدی باشد. آزمایش‌هایی انجام می‌دهم، اما در حال حاضر درد کمتری دارم. وضعیتم در این لحظه بسیار اطمینان‌بخش است.» با این حال، با وجود اطمینان از اینکه مصدومیت جدی نیست، ژیرو اردوی فرانسه را ترک کرده تا به ایتالیا بازگردد.

این تصمیم یک تصمیم محتاطانه و برای جلوگیری از تشدید مصدومیت است. در حالی که یک هفته تا دربی میلان و تنها 10 روز دیگر تا دیدار روسونری با نیوکاسل در لیگ قهرمانان زمان باقی مانده است، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فرانسه نمی‌خواست روی سلامتش ریسک کند. بنابراین ژیرو در بازی دوستانه روز سه شنبه مقابل آلمان شرکت نخواهد کرد. انتظار نمی‌رود فرانسه جانشینی را به جای او به تیم ملی دعوت کند.

گروه نرم افزاری ماهور
58 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا