آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

خرید غیرمنتظره بایرن: ستاره سابق در تست پزشکی

باشگاه بایرن مونیخ در حال مذاکره با جروم بواتنگ، مدافع سابق این تیم، است و احتمال دارد او همین امروز در تست پزشکی حاضر شود.

توماس توخل و مدیران بایرن مونیخ به صورت جدی به دنبال تقویت این تیم در خط دفاعی بودند و هر دو طرف به این موضوع باور دارند که بواتنگ راه حل خوبی برای این مشکل است.

 

این واقعیت که توخل مجبور شد هفته گذشته از لئون گورتزکا و مزراوی در پست مدافع میانی استفاده کند، نگرانی‌ها درباره نبود مدافع خوب در این تیم را افزایش داد و مدیران بایرن را مجاب کرد که هرچه زودتر دست به کار شوند.

 

مذاکرات برای امضای قرارداد کوتاه مدت تا ماه ژانویه یا نهایتا تا پایان فصل آغاز شده است و حالا بعضی از منابع نزدیک به این باشگاه خبر داده‌اند که احتمال دارد بواتنگ همین امروز در تست پزشکی بایرن شرکت کند و در محل تمرین این تیم هم حاضر شود.

گروه نرم افزاری ماهور

این بازیکن باتجربه علاقه زیادی به پوشیدن دوباره پیراهن بایرن دارد. او اخیرا پیشنهادهایی هم از چند باشگاه عربستانی داشته اما به تمام آنها پاسخ منفی داده تا بتواند بار دیگر بازی برای بایرن را تجربه کند.

 

گفته می‌شود مذاکرات بین مدیران بایرن و مدیر برنامه او در مراحل نهایی است و کار بازگشت بواتنگ به این باشگاه در 24 یا نهایتا 48 ساعت آینده قطعی خواهد شد تا توخل هم به خواسته‌اش برای تقویت خط دفاعی رسیده باشد.

60 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا