آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

خشم کروس از حضور این ستاره در عربستان: شرم‌آور!

تونی کروس، ستاره رئال مادرید، واکنش عجیبی به خبر توافق گابریل ویگا با باشگاه الاهلی عربستان نشان داد.

سلتاویگو قصد داشت ویگا را در این تابستان به فروش برساند و پیش از این مذاکراتی را با باشگاه ناپولی انجام داده بود که در نهایت توافقی بین آن‌ها حاصل نشد.

 

فابریتزیو رومانو ساعاتی پیش اعلام کرد که این بازیکن با باشگاه الاهلی به توافق رسیده و قرار است به زودی مانند بسیاری دیگر از بازیکنان حاضر در فوتبال اروپا در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی راهی لیگ عربستان شود. ستاره جوانی که بسیاری از تیم های مطرح اروپایی به دنبال جذب او بودند حالا به شکل غیرمنتظره‌ای سر از عربستان در آورد.

 

این انتقال در حالی انجام می‌شود که برخلاف اکثر بازیکنانی که در سال‌های پایانی فوتبال‌شان به باشگاه‌های عربستانی منتقل شده‌اند، ویگا تنها 21 سال سن دارد و این موضوعی است که بسیاری از فوتبال‌دوستان هم نسبت به آن واکنش نشان داده بودند.

گروه نرم افزاری ماهور

اما جالب توجه‌ترین واکنش مربوط به کروس است. این بازیکن رئال مادرید که پیش از این هم به مطرح کردن صریح نظراتش معروف بود، این بار هم رفتاری مشابه در پیش گرفت.

 

او در زیر پست رومانو که جزئیات مربوط به توافق ویگا با باشگاه الاهلی را منتشر کرده بود حاضر شد و در این باره نوشت: «شرم‌آور» تا به نوعی مخالفتش را با حضور بازیکنان جوان در عربستان به خاطر دستمزد و هزینه گزافی که این باشگاه‌ها حاضر هستند برای جذب ستاره‌ها انجام دهند ابراز کرده باشد.

52 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا