آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

خشم کلوپ: از این داور شکایت می‌کنیم!

یورگن کلوپ در نشست خبری بعد از دیدار تیمش با بورنموث از اخراج الکیس مک‌آلسیتر انتقاد کرد و گفت لیورپول علیه این تصمیم داور شکایت کرده و خواهان ملغی شدن کارت قرمز او خواهد شد.

لیورپول در هفته دوم لیگ برتر موفق شد در آنفیلد مقابل بورنموث به پیروزی 3-1 برسد تا اولین سه امتیاز فصل جدید را به دست بیاورد.

 

شاگردان یورگن کلوپ خیلی زود از حریف عقب افتادند ولی نیمه اول را با برتری 2-1 به پایان بردند. در نیمه دوم الکسیس مک‌آلیستر خرید جدید لیورپول که اولین بازی‌اش در آنفیلد را انجام می‌داد به دلیل خطایی که روی بازیکن حریف انجام داد با کارت قرمز مستقیم جریمه شد تا لیورپول نزدیک به نیم ساعت 10 نفره بازی کند. قرمزها در حالیکه 10 نفره بودند گل دیگری به ثمر رساندند تا با برتری 3-1 به کارشان در هفته دوم پایان دهند.

 

اخراج مک‌آلیستر یکی از جنجالی‌ترین اتفاق‌های این مسابقه بود و یورگن کلوپ در نشست خبری خود از داور به دلیل این تصمیم انتقاد کرد. کلوپ به صورت تلویحی گفت که لیورپول احتمالا علیه داور شکایت کرده و خواهان ملغی شدن کارت قرمز ستاره آرژانتینی خواهد شد.

گروه نرم افزاری ماهور

کارت قرمز الکسیس مک‌آلیستر را درست می‌دانید؟

نمی‌خواهم در این باره سکوت کنم و قصد دارد حرف بزنم. من کاملا متوجه هستم که در آن شرایط داور کار سختی دارد ولی وقتی خیلی روشن می‌بیند که بازیکن با داخل پایش به پای حریف برخورد می‌کند و هیچ قدرتی پشت ضربه‌اش نیست چطور ممکن است که تصمیم به اخراج مستقیم بگیرد؟

مک‌آلیستر در آن صحنه که بی‌رحمانه به حریف ضربه نزد. او می‌خواست توپ را بزند که اشتباه محاسبه کرد و ضربه آرامی به ساق پای بازیکن حریف زد. ما برخوردهای خشن‌تری دیده‌ایم که کارت قرمز نگرفته‌اند و این هم نباید با کارت قرمز جریمه می‌شد. نمی‌دانیم دقیقا چه باید بکنیم ولی حتما در این باره حرف می‌زنیم و قضیه را پیگیری خواهیم کرد.

 

قصد دارید از داور به لیگ برتر شکایت کنید؟

اینکه ما 30 دقیقه 10 نفره بازی کردیم مجازات سختی بود. باید ببینیم، ولی بله باید با مسئولان لیگ صحبت کنیم.

 

الکساندر آرنولد آخر بازی می‌لنگید، مصدومیتش جدی است؟

امیدوارم جدی نباشد. ترنت به من گفت که ضربه‌ای به پایش خورده که خیلی دردناک بود. ولی تا جایی که فهمیدم پایش دچار پیچ‌خوردگی نشده بود و فقط یک ضربه وارد شده بود. برای همین تعویضش کردیم. امیدوارم حالش خوب باشد.

چه شد که در دقیقه 3 گل خوردید؟

شروع وحشتناکی بود. بازی را خیلی خیلی بد شروع کردیم. شکی نیست که شروع این بازی دیگر هرگز نباید تکرار شود و ما در این باره صحبت خواهیم کرد. گلی که به دلیل اشتباه خودمان خوردیم به حریف اعتماد به نفس داد و همین بود که آنها باز هم امیدوار بودند که به ما گل بزنند. ولی وقتی توانستیم خودمان را پیدا کنیم و مناطقی که قصد داشتیم را تحت کنترل بگیریم آرام شدیم که این خیلی خوب بود.

 

لیورپول دو گل در دقایق اولیه خورد که یکی از آنها مردود شد

من معتقد بودم که گل اولی که خوردیم آفساید بود. ولی خب، این زنگ خطر خوبی بود که باید تیم را بیدار می‌کرد. ولی یک دقیقه بعد دوباره این بار درست گل خوردیم و این اصلا جالب نیست. چند دقیقه زمان لازم داشتیم تا به خودمان بیایم. ولی در نیمه دوم شرایط به کل عوض شد. ما ناگهان 10 نفره شدیم ولی دوباره توانستیم گل بزنیم که این اتفاق خیلی خوب و مهمی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا