آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تصمیم خطیبی در ۹ روز تغییر کرد؛ کوچ ناگهانی از کرمان به تهران!

سرمربی جدید پیکان به صورت رسمی معرفی و رسول خطیبی جانشین مجتبی حسینی شد.

پیکان تهران و ملوان بندرانزلی تنها تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ بیست‌وسوم بودند که تکلیف سرمربی‌شان تا به امروز مشخص نشده بود. نکته جالب‌توجه اینکه پیکانی‌ها در روزهای گذشته با هدایت ابراهیم شکوری تمرینات پیش‌فصل خود را آغاز کردند اما با توجه به شرایط بلاتکلیف مدیریتی باشگاه ملوان، نیمکت این تیم بعد از پایان کار مازیار زارع همچنان در اختیار سرمربی دیگری قرار نگرفته و شایعات ضدونقیضی وجود دارد که برخی اعضای هیات‌مدیره این باشگاه در حال مذاکره با مهدی تارتار هستند.

 

خودروسازان در وهله اول و پیش از آنکه با گزینه‌های موردنظر وارد مذاکره شوند، امیدوار به حفظ مجتبی حسینی بودند اما حسینی تصمیم گرفت تا برای لیگ بیست‌وسوم در خارج از پایتخت مربیگری کند و با مسئولان باشگاه آلومینیوم اراک وارد مذاکره شد و بعد از توافق با اراکی‌ها، مسئولان باشگاه پیکان مذاکرات خود را با سایر گزینه‌ها دنبال کنند.

 

پیکانی‌ها برای انتخاب سرمربی جدید خود در روزهای گذشته با گزینه‌های مختلفی وارد مذاکره شدند. چهره‌هایی مانند حمید درخشان، هومن افاضلی، وحید فاضلی و مهدی تارتار در کنار حمید مطهری از جمله سرمربیانی بودند که نام‌شان به عنوان کاندیدای هدایت پیکان تهران به میان آمد. خودروسازان در این زمینه مذاکرات خود با وحید فاضلی و حمید مطهری را به شکل جدی پیش بردند و تصور می‌شد که یکی از این دو گزینه به عنوان سرمربی جدید پیکان تهران معرفی شود اما مذاکرات با آن‌ها به نتیجه نرسید.

گروه نرم افزاری ماهور

 

رسول خطیبی، گزینه‌ای غیرمنتظره که به نیمکت پیکان رسید!

مدیران باشگاه پیکان که به دنبال سامان دادن شرایط کادرفنی خود در فاصله حدود یک ماه تا شروع فصل جدید بودند، امروز در دور جدید مذاکرات خود و بعد از عدم توافق با وحید فاضلی و حمید مطهری، با رسول خطیبی وارد مذاکره شدند؛ آن‌هم در شرایطی که 9 روز قبل، خطیبی در قامت مس کرمان معرفی شده بود اما مشکلات مالی و سقف بودجه باشگاه مس برای بازگشت به لیگ برتر باعث شد تا رسول خطیبی خیلی زود تصمیم به فسخ یک‌طرفه قراردادش بگیرد.

 

خطیبی بعد از آنکه کارش در کرمان به پایان رسید، به سرعت مذاکرات خود با مدیران باشگاه پیکان تهران را پیش برد و در نهایت بعد از رایزنی‌های انجام شده، او امروز به عنوان سرمربی جدید پیکان تهران معرفی شد و در جلسه‌ای با حمید عباسی مدیرعامل باشگاه پیکان، قراردادش را به مدت دو سال به امضا رساند تا در لیگ بیست‌وسوم روی نیمکت پیکان بنشیند.

 

رسول خطیبی در شرایطی پذیرفته که روی نیمکت پیکان تهران بنشیند که در 12 سال گذشته در تیم‌هایی مانند ماشین‌سازی، گسترش فولاد و تراکتور تبریز سابقه سرمربیگری دارد و همچنین او سابقه نشستن روی نیمکت تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد و آلومینیوم اراک را هم در کارنامه خود دارد. نکته جالب‌توجه اینکه خطیبی با تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، گسترش فولاد تبریز و آلومینیوم اراک سابقه صعود به لیگ برتر را دارد و حالا باید در چالشی متفاوت بعد از 1.5 فصل دوری از لیگ برتر فوتبال ایران، تیم پیکان را در لیگ برتر هدایت کند؛ آن‌هم در شرایطی که خودروسازان در سالیان گذشته به دنبال جوان‌گرایی و کشف استعدادهای جدید بوده و به نظر می‌رسد این رویه در فصل جدید حفظ خواهد شد.

 

ملوان بندرانزلی با توجه به انتخاب رسول خطیبی به عنوان سرمربی جدید پیکان، تنها تیم شرکت‌کننده در لیگ بیست‌وسوم است که همچنان تکلیف کادرفنی‌اش مشخص نشده است. در این زمینه گفته می‌شود که ملوانی‌ها به دنبال استخدام مهدی تارتار هستند و خبرهای غیررسمی درباره انتخاب تارتار منتشر شده اما هنوز به صورت رسمی این سرمربی باتجربه به عنوان سکان‌دار جدید انزلی‌چی‌ها معرفی نشده است.

64 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا