آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

خانه‌تکانی غیرمنتظره خمس در تبریز؛ شجاع و آقایی نیامده کاپیتان می‌شوند!

با توجه به تغییر و تحولات انجام شده در فهرست تراکتور، به نظر می‌رسد که یکی از خریدهای جدید این تیم در لیگ بیست‌وسوم کاپیتان خواهد بود.

پاکو خمس فصل گذشته در قامت جانشین قربان بردیف به تراکتور پیوست و با وجود آنکه شاکله تیم با نظر او بسته نشده بود، اما تراکتوری‌ها توانستند عملکرد قابل‌قبولی با هدایت این سرمربی اسپانیایی داشته باشند. این عملکرد قابل‌قبول باعث شد تا مدیران باشگاه تراکتور قرارداد خمس را به صورت بلندمدت تمدید کنند و حالا برای حضور در لیگ بیست‌وسوم، سرخ‌پوشان تبریزی قرار است با هدایت پاکو خمس کار خود را آغاز کنند.

 

تراکتوری‌ها برای حضور در فصل جدید در کنار رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی، باید خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند و همین مسئله باعث شده تا پاکو خمس به دنبال جذب بازیکنان نام‌آشنا باشد. سرخ‌پوشان تبریزی فعالیت خود را در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه را با جذب شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری و سعید آقایی آغاز کردند و همچنین حسین پورحمیدی هم در جمع سرخ‌پوشان تبریزی ماندنی شد و گفته می‌شود که فعالیت نقل‌وانتقالاتی تراکتوری‌ها ادامه دارد.

 

کوچ دسته‌جمعی کاپیتان‌های تراکتور

خمس نام یک بازیکن خارجی را در اختیار مدیران باشگاه قرار داده و در کنار او، گفته می‌شود که تراکتوری‌ها به دنبال جذب عارف رستمی و مهدی حسینی هم هستند. در این میان، موضوع جالب‌توجه فهرست خروجی‌های تیم تراکتور است؛ به‌طوری‌که برای فصل جدید، پاکو خمس اعتقادی به محمدرضا اخباری، هادی محمدی، مهدی کیانی، ابوالفضل رزاق‌پور و محمد عباس‌زاده ندارد و این بازیکن به دنبال تعیین تیم جدید خود هستند که نکته جالب‌توجه، حضور 3 بازیکن باتجربه تراکتور در فهرست مازاد خمس است.

گروه نرم افزاری ماهور

 

مهدی کیانی کاپیتان اول تراکتور در فصل گذشته بود اما با توجه به شرایط سنی او، خمس ترجیح داد که کیانی را در فهرست مازاد خود قرار بدهد. همچنین محمدرضا اخباری هم که دیگر کاپیتان تراکتوری‌ها بود، در فهرست بازیکنان موردنیاز پاکو خمس نبود تا او به دنبال انتخاب تیم جدید خود باشد که سرانجام به گل‌گهر پیوست و خمس ترجیح داد تا به جای اخباری از حسین پورحمیدی ترکیب خود بهره ببرد. محمد عباس‌زاده و هادی محمدی هم کاپیتان‌های سوم و چهارم تراکتور در لیگ بیست‌ودوم بودند که این دو بازیکن هم در فصل جدید همراه سرخ‌پوشان تبریزی نیستند تا در اتفاقی عجیب، 4 کاپیتان تراکتور در نقل‌وانتقالات تابستانه از جمع سرخ‌پوشان جدا شده باشند!

 

در انتظار تصمیم سرنوشت‌ساز خمس

تراکتوری‌ها هنوز تمرینات پیش‌فصل خود را آغاز نکرده‌اند و قرار است ازهفته آینده، سرخ‌پوشان تبریزی تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در لیگ بیست‌وسوم آغاز کنند. با توجه به جدایی مهدی کیانی، محمدرضا اخباری، محمد عباس‌زاده و هادی محمدی، حالا یکی از چالش‌های پاکو خمس برای حضور در فصل جدید، انتخاب کاپیتان‌های تیمش است؛ به‌ویژه کاپیتان اول که وظیفه رهبری تیم در درون زمین را برعهده دارد و این مسئله باعث شده تا سرمربی اسپانیایی مشغول بررسی شرایط بازیکنان تیمش شود.

 

شجاع خلیل‌زاده به لحاظ شرایط سنی با 34 سال سن، باتجربه‌ترین بازیکن حاضر در اردوی سرخ‌پوشان تبریزی است؛ ضمن آنکه به لحاظ تعداد بازی، او تجربه انجام 32 مسابقه با پیراهن تراکتور را در کارنامه خود دارد. سعید آقایی که دیگر خرید تابستانی تراکتوری‌ها محسوب می‌شود، در 28 سالگی در کارنامه خود تجربه انجام 63 بازی برای تراکتور را دارد که مشخص نیست پارامتر موردنظر خمس برای انتخاب کاپیتان، شرایط سنی بازیکن خواهد بود یا سابقه بازی در تراکتور.

 

ریکاردو آلوز در کنار بازیکنانی مهدی شیری و گوستاوو واگنین از جمله دیگر بازیکنانی هستند که می‌توانند برای کاپیتانی تیم تراکتور در فصل جدید کاندیدا باشند. در این میان به نظر می‌رسد که کاپیتان اول سرخ‌پوشان تبریزی از میان شجاع خلیل‌زاده و سعید آقایی انتخاب خواهد شد که در اتفاقی جالب‌توجه، این دو بازیکن در بازار تابستانه به تراکتور پیوستند و حالا در بازگشت دوباره‌شان به جمع سرخ‌پوشان تبریزی، این احتمال وجود دارد که آن‌ها در قامت کاپیتان کار خود را در تیم تراکتور آغاز کنند!

61 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا