داغآخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

خوان لاپورتا به اظهارات جنجالی برادر مسی واکنش نشان داد

خوان لاپورتا به اظهارات انفجاری برادر لیونل مسی که  رئیس بارسلونا را هدف قرار داد، پاسخ داده است.

ماتیاس مسی اصرار داشت که برادرش که اکنون برای پاری سن ژرمن بازی می کند، به این زودی ها به بارسلونا باز نخواهد گشت. او همچنین گفت که اگر برنده هفت بار توپ طلا هرگز به نیوکمپ بازگردد، مطمئناً لاپورتا را  اخراج خواهد کرد. با این حال، ماتیاس پس از واکنش شدید آنلاین، در مورد نظرات خود واکنش نشان داد و در اینستاگرام از بارسلونا عذرخواهی کرد، که او همچنین ادعا کرده بود قبل از ورود برادرش به باشگاه در سال 2004 “هیچکس از آن خبر نداشت”.

لاپورتا در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه به اظهارات جنجالی ماتیاس پرداخت و به خبرنگاران گفت: “لیونل مسی بخشی از میراث این باشگاه است. او متعلق به PSG است. به احترام او، صحبتی نمی کنم. برادرش عذرخواهی کرده و بس.»

مسی در تابستان 2021 پس از اینکه باشگاه نتوانست تمدید قرارداد از پیش توافق شده را به دلیل یک بحران مالی مستند نهایی کند، راهی جز ترک بارسا نداشت. خوان لاپورتا بارها و بارها تاکید کرده است که در راستای منافع باشگاه عمل می‌کند، زیرا اگر بارسا دستمزد کلی خود را کاهش نمی‌داد، در “ویرانی مالی” رها می‌شد.

غول های اسپانیایی تحت هدایت ژاوی از یک فصل داخلی قدرتمند لذت می برند و روز یکشنبه خارج از خانه مقابل ویارئال دوباره در لالیگا بازی خواهند کرد. در همین حال، مسی زمانی که روز شنبه مقابل موناکو به میدان می‌رود، به دنبال کمک به افزایش برتری PSG در صدر لیگ 1 خواهد بود.
منبع:www.goal.com

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا