آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

خوشبختی یحیی در روزهای سخت؛ هیچ گزینه‌ای پشتِ در نیست!

یکی از نکات جالب‌توجه درباره آینده کاری یحیی گل‌محمدی، عدم حضور گزینه‌های ایرانی پرشمار در دسترس مدیریت باشگاه است.

پرسپولیسی‌ها بعد از پذیرش شکست مقابل سپاهان اصفهان، روزهای پرماجرایی را پشت سر می‌گذارند و اولین جلسه تمرینی این تیم بعد از شکست برابر طلایی‌پوشان، قرار بود که روز گذشته به انجام برسد اما به دلیل جریمه اعمال شده از سوی مدیریت باشگاه، بازیکنان و اعضای کادرفنی دست به اعتصاب زدند و تصمیم گرفتند تمرین نکنند و بعد از این اعتصاب جنجالی، نامه‌ای شدیدالحن از سوی بازیکنان علیه مدیریت باشگاه در فضای مجازی منتشر شد!

 

یحیی گل‌محمدی در حالی هم‌پای اعتصاب شاگردان است که کارنامه او در فصل جدید در روزهای گذشته موردنقد برخی هواداران و پیشکسوتان باشگاه قرار گرفته و ناکامی در 4 بازی اخیر در کسب پیروزی باعث شده تا فشارها علیه گل‌محمدی بیشتر و بیشتر شود. سرمربی پرسپولیس که فصل گذشته توانست تیمش را در لیگ برتر و جام حذفی به عنوان قهرمانی برساند و براساس قوانین، به صورت اتوماتیک عنوان قهرمانی سوپرجام هم نصیب سرخ‌ها شد، گفته می‌شد که به دنبال استعفا از سمت خود است اما پیگیری‌های بیشتر حکایت از آن دارد که این اتفاق فعلاً رخ نخواهد داد.

 

مدیران باشگاه پرسپولیس در حالی رابطه‌شان با یحیی گل‌محمدی تیره‌وتار شده که گفته می‌شود یکی از چالش‌های میان طرفین، بحث تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس است. گل‌محمدی تا پایان لیگ بیست‌وسوم با سرخ‌ها قرارداد دارد و فعلاً مدیران باشگاه تصمیمی برای تمدید قرارداد او ندارند. جالب آنکه مدیریت باشگاه اگر حتی تصمیم به تغییر و تحولات در کادرفنی هم داشته باشد، آن‌ها دستِ بازی ندارند و این مسئله خود می‌تواند یک برگ برنده برای یحیی گل‌محمدی باشد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

علی دایی، آلترناتیو همیشگی!

علی دایی اسطوره فوتبال ایران در طول سالیان گذشته از مستطیل سبز دور شده و با وجود آنکه بارها بحث حضور دایی در تیم‌های مختلف به میان آمده اما او تصمیم گرفته تا به دوری‌اش از لیگ برتر فوتبال ایران ادامه بدهد. می‌توان گفت که روی کاغذ، علی دایی تنها گزینه ایرانی در دسترس مدیریت باشگاه پرسپولیس است که بعید به‌نظر می‌آید در مقطع کنونی، دایی بخواهد نقش جانشین یحیی گل‌محمدی را بپذیرد و روی نیمکت سرخ‌پوشان پایتخت بنشیند و بار دیگر در کسوت سرمربی پرسپولیس کارش را دنبال کند.

 

گزینه‌ موردنظر مشغول کار است!

مهدی تارتار دیگر چهره‌ ایرانی و پرسپولیسی مطرح برای نیمکت سرخ‌پوشان پایتخت است. طبق قوانین جدید، اگر یک مربی از سمتش استعفا بدهد، تا پایان فصل نمی‌تواند سکان هدایت تیم دیگری را در لیگ برتر برعهده بگیرد و واین مسئله بدان معناست که در صورت برکناری یحیی گل‌محمدی، تارتار هم نمی‌تواند روی نیمکت سرخ‌ها قرار بگیرد. به جز علی دایی و مهدی تارتار، پرسپولیسی‌ها گزینه ایرانی شاخصی برای حضور روی نیمکت تیم خود ندارند.

 

پولی در بساط برای خارجی‌ها نیست

مدیران باشگاه پرسپولیس در حالی با اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم‌شان به چالش خورده‌اند که یکی از مهم‌ترین اختلافات طرفین، عدم تسویه‌حساب پاداش‌های فصل گذشته است. پرسپولیسی‌ها به بوژیدار رادوشوویچ همچنان بدهکار هستند و شرایط مالی خوبی را ندارند و این مسئله بدان معناست که دستِ مدیران باشگاه برای استخدام جانشین خارجی هم بسته است. در این شرایط به‌نظر می‌آید که تعامل درویش و گل‌محمدی می‌تواند بیش از همه گزینه‌ها به کمک پرسپولیس آید و شاید این آسودگی خیال از فقدان وجود آلترناتیو هم بتواند روی کار سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت موثر باشد.

5 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا