آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

سپاهان در خانه به دنبال حفظ صدرنشینی؛ دربی‌های جذاب از رفسنجان تا اهواز

پرونده هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (دوشنبه) با انجام 4 مسابقه بسته خواهد شد.

هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام 4 مسابقه آغاز می‌شود که مهم‌ترین تقابل هفته میان سرخابی‌های پایتخت خواهد بود اما باتوجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، فردا (دوشنبه) رقابت‌های هفته بیست‌وهفتم به پایان می‌رسد که رقابت‌های جذابی در صدر و قعر جدول قرار است به انجام برسد.

 

سپاهانِ صدرنشین برای حفظ جایگاه خود در صدر جدول فردا (دوشنبه) باید در دیگر تقابل حساس هفته به مصاف ملوان بندرانزلی برود و 3 مسابقه دیگر هم در شهرهای اراک، رفسنجان و اهواز برگزار خواهد شد که انجام 2 مسابقه دربی از اتفاقات جالب‌توجه دیدارهای روز پایانی هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران است.

 

امید سرخابی‌ها به معجزه ملوان در نقش جهان!

استقلال و پرسپولیس در صورت کسب پیروزی در مسابقه امروز، بازهم نمی‌توانند خود را مدعی اول قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم بدانند؛ چون روی کاغذ اگر سپاهان بتواند 4 بازی آینده خود را با پیروزی به پایان برساند، سرخابی‌ها با کسب حداکثر امتیاز ممکن هم نمی‌توانند به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند. طلایی‌پوشان اصفهانی که امروز مطمئنا پیگیر نتیجه دربی پایتخت خواهند بود و امید دارند این مسابقه با نتیجه تساوی به پایان برسد، فردا (دوشنبه) در دیداری خانگی باید از ساعت 18:30 در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان مقابل ملوان بندرانزلی به میدان بروند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

ملوانی‌ها 8 هفته گذشته خود در لیگ برتر را بدون برد پشت سر گذاشته‌اند اما در دور رفت توانستند در خانه مقابل سپاهان امتیاز کسب کنند و حالا امید دارند که بعد از متوقف‌کردن دوباره تراکتور، این‌بار بتوانند مقابل حریف اصفهانی قد علم کنند. شاگردان ژوزه مورایس که در 5 بازی اخیر، 4 برد به‌دست آورده‌اند، برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول در پایان هفته بیست‌وهفتم به دنبال کسب پیروزی در دیداری خانگی هستند و امید دارند که بتوانند دهمین برد پیاپی خانگی را به‌دست آورده و همچنان خود را در قامت مدعی اول قهرمانی لیگ بیست‌ودوم نشان بدهند.

 

دوئل متخصصین تساوی در اراک

آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن اصفهان که در جدول رده‌بندی با یکدیگر همسایه هستند و رتبه‌های هشتم و نهم جدول را در اختیار دارند، فردا (دوشنبه) از ساعت 16 در ورزشگاه امام خمینی اراک باید به مصاف هم بروند. نکته جالب‌توجه اینکه شاگردان مهدی رحمتی با 13 تساوی و سبزپوشان اصفهانی با 12 تساوی جزو رکورددارترین ثبت تساوی در فصل جاری به‌شمار می‌روند اما در مسابقه فردا، اراکی‌ها با انگیزه انتقام شکست دور رفت پا به میدان مسابقه خواهند گذاشت.

 

شاگردان رحمتی که در 7 بازی گذشته بردی را به‌دست نیاورده‌اند به دنبال طلسم‌شکنی هستند و می‌خواهند مقابل ذوب‌آهن هم انتقام شکست دور رفت را بگیرند و هم اینکه بتوانند به روند ناکامی‌های خود در لیگ بیست‌ودوم پایان داده و خود را در بین 8 تیم برتر جدول حفظ کنند. ذوب‌آهن اصفهان هم بعد از گذراندن یک دوره پرنوسان، به‌دنبال ورود به نیمه بالای جدول است و شاگردان مهدی تارتار امید دارند تا با دبل‌کردن آلومینیوم اراک بتوانند در جمع 8 تیم برتر جدول رده‌بندی قرار گیرند.

مس‌های فوتبال ایران به دنبال برد حیاتی

مس رفسنجان و مس کرمان فردا (دوشنبه) برگزارکننده یکی دیگر از دربی‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران هستند. شاگردان محمد ربیعی در 3 بازی اخیر خود در لیگ برتر، 2 شکست را متحمل شده‌اند اما همچنان امید دارند تا بتوانند فاصله 4 امتیازی تا رتبه چهارم جدول را جبران کرده و با حضور در بین 4 تیم برتر جدول کار خود را در لیگ بیست‌ودوم به پایان ببرند. نارنجی‌پوشان برای زنده نگه داشتن کورسوی امید خود باید فردا در دربی استان کرمان به پیروزی برسند.

 

مس کرمان با هدایت فرزاد حسین‌خانی در شرایط بحرانی به سر می‌برد و تحمل 2 باخت پیاپی و ناکامی در کسب پیروزی در 6 بازی اخیر باعث شده تا مسی‌ها خطر بازگشت به لیگ یک را احساس کنند و برای تثبیت جایگاه‌شان در لیگ برتر، آن‌ها راهی جز به‌دست آوردن 3 امتیاز مسابقه دربی ندارند. نیاز مبرم 2 تیم به کسب 3 امتیاز باعث شده تا دربی استان کرمان هم که فردا (دوشنبه) از ساعت 16:30 در ورزشگاه شهدای صنعت‌مس رفسنجان برگزار خواهد شد، از حساسیت بالایی برخوردار باشد.

 

مسجدسلیمانی‌ها امیدوار به خلق شگفتی دوباره

فولاد خوزستان که روزهای خوبی را با هدایت علیرضا منصوریان در لیگ برتر تجربه می‌کند، بعد از کسب 2 برد و یک تساوی در 3 بازی اخیر، به دنبال تثبیت جایگاه خود در رتبه هفتم جدول است و شاگردان علیرضا منصوریان برای رسیدن به این مهم باید فردا (دوشنبه) در دربی استان خوزستان به مصاف نفت مسجدسلیمان بروند تا در اتفاقی جالب‌توجه، هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام 3 دربی به پایان برسد. فولادی‌ها در آخرین بازی هفته روی کاغذ شانس بالایی برای کسب پیروزی دارند اما انگیزه نفتی‌ها برای بقا در لیگ برتر باعث شده تا شاگردان منصوریان روز آسانی را در خانه نداشته باشند.

 

زردپوشان مسجدسلیمانی هفته گذشته توانستند در خانه از سد ذوب‌آهن بگذرند و امید دارند که با خلق یک شگفتی دیگر بتوانند فولاد خوزستان را هم از پیش بردارند تا در مسیر بقا در لیگ بیست‌ودوم همچنان امیدوار بمانند. شاگردان ابراهیم اشکش در صورت پذیرش شکست برابر فولاد، در یک‌قدمی سقوط به لیگ یک قرار می‌گیرند و همین مسئله باعث شده تا آن‌ها در مسابقه فردا (دوشنبه) که از ساعت 19:30 به میزبانی ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد شد، با همه توان در سودای خلق یک شگفتی باشند. گفتنی است که با برگزاری دربی استان خوزستان، رقابت‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران به پایان خواهد رسید.

56 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا