آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

دردسرهای گل‌محمدی برای دیدار با النصر؛ یحیی و ریسکی به نام فوتبال تهاجمی؟

یحیی گل‌محمدی برای چینش خط حمله تیمش در مصاف با النصر عربستان چالش بزرگی را در پیش دارد.

پرسپولیس در اولین بازی‌اش در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا باید روز سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه به مصاف النصر عربستان برود. در کنار دغدغه حضور یا عدم حضور علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت، یحیی گل‌محمدی دغدغه‌های دیگری را هم دارد که یکی از دل‌نگرانی‌های سرمربی پرسپولیس، چگونگی چینش آرایش خط حمله تیمش است؛ به‌ویژه آنکه وحید امیری هم در اردوی تیم ملی از ناحیه همسترینگ پایش دچار کشیدگی شده است.

 

امیری البته در روزهای گذشته در تلاش بوده تا بتواند به فرم ایده‌آل برسد و گفته می‌شود حضور او در فهرست پرسپولیس برای مصاف حساس با النصر عربستان قطعی است. یکی از ابهامات ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت برای رویارویی با حریف عربستانی، موقعیت حضور وحید امیری در ترکیب اصلی پرسپولیس است و گفته می‌شود که در این‌باره کادرفنی سرخ‌پوشان پایتخت در حال بررسی آخرین وضعیت امیری است تا بهترین تصمیم را در قبال حضور این ستاره باتجربه در ترکیب اصلی تیم‌شان بگیرند.

 

یحیی گل‌محمدی امیدوار بود که تا پیش از انجام دیدار با النصر عربستان، از بین گزینه‌های معرفی شده از سوی او، مهاجم خارجی برای تقویت خط حمله پرسپولیس جذب شود اما در نهایت مدیران باشگاه پرسپولیس با نبیل باهویی به توافق رسیدند که گفته می‌شود او گزینه موردپسند گل‌محمدی نبوده و با نظر مدیران باشگاه پرسپولیس جذب شده است! با توجه به این شرایط، مهاجم سوئدی کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت دارد؛ آن‌هم در حالی‌که در روزهای گذشته در تمرینات پرسپولیس غایب بوده و قرار است امروز (یکشنبه) تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

اعتماد دوباره به زوج محبوب؟

سرمربی پرسپولیس در 3 بازی ابتدایی لیگ بیست‌وسوم به زوج وحید امیری و شهاب زاهدی در خط حمله تیمش اعتماد کرد که البته این دو بازیکن نتوانستند انتظارات یحیی گل‌محمدی را برآورده کنند و همین مسئله باعث شد تا برای دیدار فولاد خوزستان، گل‌محمدی به سراغ تغییر در خط حمله تیمش برود و به جای شهاب زاهدی، محمد عمری را در ترکیب اصلی داد. البته که در ادامه زاهدی در نقش یار جانشین به ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت اضافه شد و توانست در قامت یار تعویضی بدرخشد و گل‌سازی کند. با توجه به هماهنگی وحید امیری و شهاب زاهدی، احتمال قرار گیری این دو مهاجم باتجربه در ترکیب پرسپولیس بیش از سایر احتمالات است.

 

امیری مدافع می‌شود، باهویی فیکس؟

وحید امیری در کنار توانایی بازی در نقش مهاجم سایه، در پست دفاع چپ هم توانایی بازی دارد و همین مسئله باعث شده تا احتمال حضور او در پست دفاع چپ در دیدار مقابل النصر عربستان مطرح باشد. در صورت حضور امیری در پست دفاع چپ، علی نعمتی به نیمکت منتقل خواهد شد و در این‌صورت، دستِ سرمربی پرسپولیس برای حضور در خط حمله باز خواهد شد. هر چند که نبیل باهویی در تمرینات روزهای گذشته حضور نداشته اما اگر یحیی گل‌محمدی بخواهد برای دیدار با النصر عربستان سورپرایز داشته باشد، احتمال حضور این مهاجم سوئدی در ترکیب پرسپولیس وجود دارد. در این حالت احتمال حضور همزمان همزمان نبیل باهویی و شهاب زاهدی در خط حمله سرخ‌پوشان پایتخت وجود دارد که البته با توجه به عدم حضور باهویی در تمرینات پرسپولیس، مهاجم سوئدی از شانس حداقلی برای حضور در ترکیب اصلی تیم جدیدش برخوردار است.

زاهدی-عمری، زوجی جذاب و متفاوت

گل‌محمدی در صورتی‌که تصمیم به حضور وحید امیری در خط دفاعی تیمش بگیرد و نبیل باهویی شرایط حضور در خط حمله پرسپولیس را نداشته باشد، می‌تواند از زوج شهاب زاهدی و محمد عمری در خط حمله سرخ‌پوشان پایتخت بهره ببرد. با توجه به عدم اجازه یحیی گل‌محمدی به عمری برای حضور در اردوی تیم امید، این احتمال مطرح است که مهاجم جوان سرخ‌ها، سورپرایز ویژه یحیی گل‌محمدی برای دیدار با حریف عربستانی باشد و بحث حضور وحید امیری در پست دفاع چپ و زوج زاهدی-عمری در خط حمله مطرح است. البته که اتخاذ چنین تصمیمی می‌تواند مقابل تیم پرستاره النصر ریسک بزرگی باشد و سرخ‌پوشان پایتخت برای ارائه نمایش تهاجمی برابر حریف عربستانی کار سختی را در پیش دارند.

57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا