آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

دردسر شیرین مورایس در آزادی؛ ستاره‌های آماده سپاهان به خط می‌شوند

احتمالاً نسبت به دیدار با استقلال خوزستان، ترکیب سپاهان تغییر و تحولات پرشماری خواهد داشت و ستاره‌های ملی‌پوش به جمع 11 بازیکن منتخبِ مورایس باز می‌گردند.

سپاهان ایران در پنجمین مسابقه‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امشب (دوشنبه) از ساعت 21:30 به وقت تهران در ورزشگاه آزادی میزبان نیروی هوایی عراق است. طلایی‌پوشان بعد از آنکه در دور رفت، 2 امتیاز ارزشمند را در جدال با حریف عراقی از دست دادند، حالا در سودای آن هستند تا بتوانند جبران‌مافات کنند و با شکست دادن نیروی هوایی در تهران، خود را در آستانه صعود به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار بدهند.

 

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان روز گذشته در حاشیه آخرین جلسه تمرینی تیمش برای جدال با نیروی هوایی عراق، از آماده‌بودن تمامی مهره‌های تیمش برای جدال حساس امشب پرده برداشت و مدعی شد که برای نخستین‌بار در فصل جدید، همه بازیکنان را با آمادگی کامل در اختیار دارد. این مسئله بدون‌شک می‌تواند دردسر شیرینی را برای سرمربی پرتغالی ایجاد کند و همگان در انتظار اعلام ترکیب اصلی سپاهان برای جدال امشب هستند که به نظر می‌رسد سورپرایزهای جالب‌توجه خواهد داشت.

 

بازگشت ستاره‌های خط دفاع؛ از نیازمند تا رضاییان

سرمربی پرتغالی سپاهان در آخرین دیدار تیمش پیش از جدال با نیروی هوایی که مقابل استقلال خوزستان برگزار شد، که ستاره‌های ملی‌پوش تیمش استراحت داد و آن‎‌ها را در ترکیب اولیه طلایی‌پوشان به میدان نفرستاد. حالا به نظر می‌رسد که برای مسابقه امشب، شرایط متفاوت خواهد بود و چهره‌هایی مانند پیام نیازمند، محمد دانشگر و رامین رضاییان به ساختار خط دفاعی سپاهان بازخواهند گشت تا سیمای خط دفاعی این تیم دستخوش تغییر شود. نیازمند جانشین نیما میرزازاد خواهد شد، محمد دانشگر زوج احتمالی هادی محمدی در ترکیب سپاهان خواهد بود و رامین رضاییان هم به پست اصلی خود در نقش دفاع راست طلایی‌پوشان بازخواهد گشت و میلاد زکی‌پور هم که به مانند دیدارهای قبلی گزینه مورایس برای حضور در سمت چپ خط دفاعی سپاهان محسوب می‌شود.

گروه نرم افزاری ماهور

 

دابو، نیمکت‌نشینِ پدیده جوان سپاهان؟

برایان دابو در کنار محمد کریمی و محمد قربانی مثلث خط هافبک سپاهان در بازی هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان بودند اما به نظر می‌آید که برای جدال امشب، ژوزه مورایس خط هافبک تیمش را دستخوش تغییر و تحولاتی خواهد کرد. محمدجواد حسین‌نژاد، نزدیک‌ترین گزینه برای ورود به ترکیب طلایی‌پوشان است و احتمالاً این ستاره جوان جانشین هافبک بورکینافاسویی خواهد شد و مثلث خط هافبک سپاهان در مسابقه امشب با حضور حسین‌نژاد در کنار کریمی و قربانی شکل خواهد گرفت.

 

پهلوان و مغانلو هم نیمکت‌نشین می‌شوند؟!

احسان پهلوان، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو در جدال قبلی طلایی‌پوشان که برابر حریف خوزستانی برگزار شد، مثلث خط آتش سپاهان بودند که مغانلو موفق به گلزنی هم برای تیمش شد. با این وجود اما احتمال تغییر و تحولات در خط حمله سپاهان دور از ذهن نیست؛ به‌ویژه آنکه ستاره آماده‌ای مانند رضا اسدی در جدال قبلی نیمکت‌نشین بود و در دقایق پایانی مسابقه به ترکیب طلایی‌پوشان اضافه شد. با توجه درخشش آریا یوسفی در دیدار قبلی، او احتمالاً برای مسابقه امشب به خط حمله سپاهان منتقل خواهد شد و در کنار فرشاد احمدزاده، 2 بال راست‌وچپ طلایی‌پوشان خواهند بود و از میان رضا اسدی و شهریار مغانلو، احتمالاً مورایس به سراغ استفاده از اسدی خواهد رفت تا در صورت چینش چنین ترکیبی، ستاره‌هایی مانند سیاوش یزدانی، برایان دابو، رضا شکاری، شهریار مغانلو، احسان پهلوان، عیسی آل‌کثیر و کاوه رضایی روی نیمکت در دسترس سرمربی پرتغالی باشند!

ترکیب احتمالی سپاهان ایران مقابل نیروی هوایی عراق

پیام نیازمند، هادی محمدی، محمد دانشگر، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمد کریمی، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد، آریا یوسفی، فرشاد احمدزاده و رضا اسدی

53 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا