آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

دروازه‌بان بایرن در یک‌قدمی پیوستن به اینتر

دروازه‌بان سوئیسی بایرن مونیخ در آستانه پوشیدن پیراهن اینتر است.

باشگاه اینتر پس از فروش آندره اونانا دروازه‌بان کامرونی خود به منچستریونایتد، حالا در بازار نقل‌وانتقالات به دنبال به خدمت گرفتن دروازه‌بانی جدید است و یان زومر یکی از اصلی‌ترین اهداف آنها به شمار می‌رود. این دروازه‌بان سوئیسی که بایرن مونیخ روی او قیمتی 6 میلیون یورویی گذاشته، پس از اختلاف‌نظر دو باشگاه اینتر و بایرن بر سر رقم انتقال او به جمع نراتزوری، حالا به نظر می‌رسد پیوستنش به اینتر در آستانه عملی شدن است.

 

روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا گزارش داد؛ یان زومر تنها می‌خواهد برای اینتر بازی کند و بایرن مونیخ در آستانه نشان دادن چراغ سبز برای انتقال او به جمع شاگردان سیمونه اینزاگی است. نیکولو اسکیرا خبرنگار سرشناس ایتالیایی هم خبر داد؛ مذاکرات بایرن مونیخ و اینتر برسر این دروازه‌بان سوئیسی در مراحل پایانی است و زومر 34 ساله با امضای قراردادی دو ساله به اینتر ملحق خواهد شد.

در روزهای اخیر برخی رسانه‌های آرژانتینی گزارش داده بودند که اینتر پیشنهادی 15 میلیون یورویی به باشگاه استون‌ویلا برای جذب امیلیانو مارتینز دروازه‌بان ملی‌پوش آرژانتینی این تیم لیگ برتری داده اما شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» این خبر را در ادامه تکذیب و عنوان کرد اولویت اینتر جذب یان زومر از بایرن مونیخ است.

 

گروه نرم افزاری ماهور

زومر در پنجره زمستانی اخیر بود که از بوروسیا مونشن‌گلادباخ جدا و با امضای قراردادی دو و نیم ساله به بایرن مونیخ پیوست. اولی هوینس رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ و عضو فعلی هیئت مدیره این باشگاه اخیراً تأیید کرد که این باشگاه با زومر توافق شفاهی کرده که هر وقت پیشنهاد خوبی داشت، بتواند از این تیم جدا شود.

48 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا