آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

در این گروه چمپیونزلیگ خون به پا می‌شود!

تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، میلان، دورتموند و نیوکاسل در گروه F لیگ قهرمانان اروپا با هم رقابت خواهند کرد.

قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 24-2023 امشب انجام شد و مطابق هر فصل سخت‌ترین گروه این رقابت‌ها معرفی شده است.

 

امسال جذاب‌ترین رقابت‌ها بین تیم‌های حاضر در گروه F برگزار می‌شود. در این گروه تیم‌های پاری سن ژرمن، دورتموند، میلان و نیوکاسل حضور خواهند است.

 

در این گروه پاری سن ژرمن به عنوان سرگروه انتخاب شده است. فرانسوی‌ها چندین فصل است که به دنبال قهرمانی در اروپا هستند و امسال پیش از اینکه وارد مراحل پایانی شوند باید با تیم‌های مطرح اروپا مواجه شوند.

گروه نرم افزاری ماهور

کیلیان امباپه و یارانش، در کنار بروسیا دورتموند، قهرمان سال 1997، میلان که 7 بار قهرمان اروپا شده و نیوکاسل که پس از سال‌ها به لیگ قهرمانان بازگشته، در گروه مرگ قرار گرفته‌اند.

 

نیوکاسل برای حضور در این مرحله انتظار زیادی را پشت سر گذاشته و آن‌ها برای اولین بار از فصل 03-2002 به این مرحله بازگشتند.

بروسیا دورتموند آخرین بار در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2020 به مصاف پاری سن ژرمن رفت و تیم فرانسوی در مجموع 3-2 برنده شد. این تابستان پس از جدایی لیونل مسی و نیمار در پاری سن ژرمن تغییرات بزرگی ایجاد شده است.

 

دورتموند همچنین در این مسابقات با عثمان دمبله که اوایل تابستان امسال از بارسلونا به پی‌اس‌جی پیوست، دیدار مجدد خواهد داشت. اشرف حکیمی، مدافع راست سابق دورتموند، هم در پاری سن ژرمن حضور دارد.

میلان فصل گذشته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید و امسال نیز در مرحله گروهی حذف سرسختی خواهد بود. دورتموند و میلان طرف آخرین بار در سال 2003 با هم دیدار کردند که دورتموند برنده شد، اگرچه میلان در آن سال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

 

یکی دیگر از نکات جالب بازی‌های این گروه رویارویی ساندرو تونالی با پیراهن نیوکاسل با میلان خواهد بود. تونالی در تابستان امسال با جدایی از میلان به باشگاه انگلیسی ملحق شده بود.

56 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا