آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

دفاع تمام‌قد ویرا از عملکرد تیمِ یحیی؛ هیچ ایرادی به این تیم نمی‌توانید بگیرید!

سرمربی پرسپولیس با اشاره به شگفتی‌های رقم خورده در جام حذفی، ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند به جمع 16 تیم برتر برسد.

سرخ‌پوشان پایتخت باید در مرحله یک‌شانزدهم نهایی فردا (دوشنبه) به مصاف نفت‌وگاز گچساران بروند و امیدوارند بتوانند گام نخست را در فصل جدید جام حذفی با موفقیت بردارند؛ آن‌هم در حالی‌که پرسپولیسی‌ها در 2 بازی اخیرشان در لیگ برتر توانسته‌اند برابر تراکتور تبریز و ذوب‌آهن اصفهان به پیروزی برسند و در تلاش هستند تا بتوانند به سومین برد پیاپی خود با هدایت اوسمار ویرا برسند و به روزهای موفق خود همراه با این سرمربی برزیلی ادامه بدهند.

 

اوسمار ویرا سرمربی برزیلی سرخ‌پوشان پایتخت ظهر امروز (یکشنبه) با حضور در سالن روابط عمومی سازمان لیگ در نشست خبری پیش از دیدار با نفت‌وگاز گچساران حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران درباره دیدار با حریف لیگ یکی در نخستین مسابقه از فصل جدید جام حذفی پاسخ داد. ویرا همچنین نسبت درباره عملکرد فنی سرخ‌پوشان پایتخت در دیدارهای اخیر توضیحاتی را ارائه کرد و به سوالات خبرنگاران درباره تفاوت‌های تیمِ او با تیمِ یحیی گل‌محمدی واکنش نشان داد.

 

تقویم بازی خیلی فشرده‌ای تا عید نوروز داریم

سرمربی پرسپولیس در آغاز صحبت‌هایش درباره دیدار با نفت‌وگاز گچساران گفت: «ما فصل پیش توانستیم در جام حذفی قهرمان شویم که جام سختی بود. در این جام‌ها تیم‌ها سورپرایزهایی دارند و معمولاً اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد. اصلاً به همین خاطر هم مردم عاشق فوتبال هستند. با وجود اینکه در بازی اول به آلومینیوم باختیم، اما تیم ما شکل خوبی در سه بازی اخیر پیدا کرده است. ما در جام حذفی بازی‌هایی را شروع می‌کنیم که باید در 90 دقیقه نتیجه بازی را مشخص کنیم. فردا یک بازی خوب خواهد بود، چون تیم نفت تیمی است که فوتبال بازی می‌کند. امیدوارم فردا یک بازی خوب انجام دهیم و نتیجه بازی را آنطور که می‌خواهیم به نفع خودمان رقم بزنیم».

گروه نرم افزاری ماهور

 

ویرا درباره اینکه آیا از بازیکنان جدید در ترکیب تیمش استفاده می‌کند یا خیر، گفت: «برای استفاده از بازیکن جدید همیشه چالش‌هایی برای خود بازیکن و کادرفنی وجود دارد. ارتباطی که بین بازیکنان قبلی و جدید وجود دارد این‌طور نیست که بگوییم در یک بازی خودشان را نشان دهند، ولی این چیزی که در تمرینات می‌بینیم و مطمئنم که روز به روز بهتر خواهند شد. ما تقویم بازی خیلی فشرده‌ای تا عید نوروز داریم و در تمرین امروز تصمیم می‌گیریم چه بازیکنی فردا بازی کند».

 

عادت ندارم در نشست‌های خبری ترکیب تیم را اعلام کنم!

اوسمار ویرا در واکنش به خرید مهاجم جدید توضیح داد: «من درباره صحبت درویش نظر نمی‌دهم، ولی ما الان صرفاً فقط دنبال هر مهاجم نیستیم؛ دنبال مهاجمی هستیم که بتواند به ما کمک کند. ما باید یک بازیکن آزاد بگیریم، اما باید شرایط ما را داشته باشد». ویرا درباره استفاده از امیررضا رفیعی یا علیرضا بیرانوند در دیدار فردا، گفت: «من عادت ندارم در نشست‌های خبری ترکیب تیم را اعلام کنم. ما امروز تمرین خواهیم داشت و بعد از آن تصمیم‌گیری می‌کنیم».

 

سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت درباره تغییرات فنی پرسپولیس در 2 بازی اخیر، درباره تغییر نظر هواداران نسبت به عملکرد او گفت: «من چه بگویم؟! دو روشی است که در مورد بازیکنان و کادرفنی نظر دهند؛ چیزی که همه می‌بینند، نتایج است. یک موضوع هم چیزی است که کادرفنی از تیم می‌خواهد و در زمین می‌نامند». اوسمار ویرا درباره استقلالی‌بودن پیروز قربانی گفت: «من مطمئنم که تمام تمرکز او روی هدایت نفت است، نه استقلال!»

همان‌قدر که حمله می‌کنید باید دفاع کنید!

ویرا در پاسخ به سوالی درباره حواشی رختکن پرسپولیس در اصفهان گفت: «من قبل از بازی نمی‌دانستم چنین اتفاقی افتاده است و بعد از بازی هم از مصاحبه بازیکنان فهمیدم. در برزیل اعتقادات زیادی وجود دارد. ممکن است چیزهای زیادی را آدم ببیند، ولی به نظر من نتیجه بازی با این چیزها عوض نمی‌شود». سرمربی پرسپولیس درباره تهاجمی‌تر شدن پرسپولیس نسبت به دوره یحیی گل‌محمدی گفت: «فصل گذشته تیم ما سه قهرمانی به دست آورد و هیچ ایرادی نمی‌توانیم به تیم بگیریم. همه هواداران هم راضی بودند. وقتی یحیی گل‌محمدی حضور داشت ما این فلسفه را داشتیم که بتوانیم توپ را به دست بیاوریم و حفظ کنیم و گل بزنیم. کاری که ما می‌کنیم این است که از نقاط قوت بازیکنان استفاده کنند و بتوانیم گل بزنیم».

 

سرمربی پرسپولیس در تکمیل صحبت‌هایش درباره وضعیت فنی سرخ‌پوشان گفت: «شاید نظر شخصی برخی‌ها این باشد، اما به نظرم در فوتبال باید تعامل وجود داشته باشد. همان‌قدر که حمله می‌کنید باید دفاع کنید و شما در سه بازی قبل دیدید که این اتفاق در تیم ما افتاد». اوسمار ویرا در واکنش به مشکلات مالی پرسپولیس گفت: «هر کسی که کار حرفه‌ای انجام می‌دهد حق و حقوقی دارد. ما همیشه در چارچوب زمین سعی می‌کنیم وظیفه‌ای که داریم را به نحوی شایسته انجام دهیم. ما بخش مالی را به مدیریت، هیئت مدیره و سرپرست تیم واگذار کردیم تا تمرکزمان را در زمین داشته باشیم».

62 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا