آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

دنیای متفاوت هالند و اودگارد در نروژ؛ نابغه‌ها در قفس

تیم ملی نروژ کار سختی برای حضور در یورو 2024 پیش رو دارد.

گاهی وقت‌ها ظرف زمان و مکان قدرتمندتر از هر چیز دیگری است و دست انسان را برای رویاپردازی‌های بیشتر می‌بندد. ارلینگ هالند و مارتین اودگارد 2 نابغه‌ای هستند که دنیای فوتبال برای آنها به 2 قسمت کاملا متفاوت تقسیم می‌شود؛ رده باشگاهی و روزهای خوش، رده ملی و ناکامی‌های پیاپی! تیم ملی نروژ در گروه یک مرحله مقدماتی یورو 2024 با قبول شکست برابر اسپانیا در رده سوم قرار گرفت تا شانس صعود به این رقابت‌ها از طریق مرحله انتخابی را از دست بدهد.

 

وقتی نمی‌شود!

ارلینگ هالند به آمارهای عجیب و غریب مشهور است. او این عادت جذاب خود را در تیم ملی هم ترک نکرده و برای نروژ در 28 بازی ملی 27 گل به ثمر رسانده است؛ آماری که همانند سایر شاهکارهای او در گلزنی، مختص خودش است. با این وجود خلاء بزرگ در کارنامه هالند، حضور در رویدادهای بزرگ ملی است و او یک تنه قدرت انجام این کار را ندارد. در حالی که کوچک و بزرگ دنیای فوتبال یکی از جذاب‌ترین ادوار جام جهانی را برگزار کردند، هالند یکی از معروف‌ترین تماشاگران 2022 قطر بود. تابستان 2024 وقتی امباپه و بلینگام و پدری و موسیالا و سایر جوان‌های طلایی فوتبال اروپا قرار است به میدان جنگ جام ملت‌های اروپا پا بگذارند، احتمال دارد یک بار دیگر هالند و دوستانش زودتر از موعد و البته با چاشنی حسرت به استقبال تعطیلات تابستانی بروند.

این موضوع برای کاپیتان خوش نقش و محبوب آرسنالی‌ها به اندازه هالند دردناک است. مارتین اودگارد که این روزها مرد اول تیم میکل آرتتاست و در لیگ برتر انگلیس خوش می‌درخشد، بیش‌تر اوقات باید با حسرت و از پای تلویزیون، شاهد جنگ ستارگان جوان در جام ملت‌ها باشد. مارتین اودگارد 24 ساله از رده نوجوانان در تیم ملی نروژ توپ زده و حالا 53 بار تجربه حضور در تیم بزرگسالان را داشته اما در دنیای متفاوت بازی‌های ملی، سهم او هم همانند هالند حسرت است. آخرین راه باقی مانده برای رسیدن به جام ملت‌های اروپا از طریق لیگ ملت‌هاست که شانس نروژ در آن مسیر هم تقریبا صفر خواهد بود.

62 / 100

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا