آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رئیس لالیگا: بارسلونا با تحریم های ورزشی مواجه نخواهد شد

تسکین برای بارسلونا! با وجود اینکه رئیس لالیگا «اخلاق» آنها را زیر سوال برد، هیچ تحریمی در مورد رسوایی داوری انتظار نمی رود.

به گفته خاویر تباس، رئیس لالیگا، بارسلونا به دلیل پرداخت به یک شرکت صاحب امتیاز با تحریم های ورزشی مواجه نخواهد شد.

بارسلونا 33 پرداخت جداگانه به یک شرکت متعلق به نایب رئیس سابق کمیته فنی داوران از سال 18-2016 انجام داد. طبق گزارش ال موندو، بارسلونا در مجموع حدود 1.6 میلیون یورو هزینه کرده است.

با این حال، باشگاه با تحریم های ورزشی مواجه نخواهد شد، زیرا دوره مورد بحث خارج از محدودیت های لالیگا رخ داده است. لالیگا تنها تا سه سال پس از وقوع قانون شکنی ادعایی می‌تواند به شکایت رسیدگی کند. تباس پیشنهاد کرد که باشگاه همچنان ممکن است با مجازات کیفری روبرو شود.

یکپارچگی ورزشی بارسلونا زیر سوال رفته است زیرا آنها مبلغ هنگفتی را به فردی پرداخت کردند که بسیار مرتبط با داوری روزمره در لالیگا بود. با این حال، باشگاه اصرار دارد که آنها به دنبال گزارش‌های جستجوگر درباره داوران خاص هستند و اطمینان حاصل می‌کنند که همه انتصاب‌ها بی‌طرف بوده است.

گروه نرم افزاری ماهور

تباس از بارسا به خاطر تمریناتش سوال کرد اما اعتراف کرد که لالیگا قادر به تحقیق نیست.

رئیس لالیگا گفت: «روشن است که این خدمات هرگز نباید ارائه می شد. برای بارسلونا امکان مجازات انضباطی وجود نخواهد داشت. پنج سال گذشته و [دوره ای که در آن اعمال می شود] این نوع تحریم ها پس از سه سال منقضی می شود.

باشگاه کاتالانی با هیچ تحریم ورزشی مواجه نخواهد شد. با این حال، تحقیقات جنایی ممکن است امکان پذیر باشد، و آنها در حالی که هنوز به مشکلات مالی جداگانه خود رسیدگی می کنند، منتظر نتایج آن خواهند بود.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا