آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رابطه نکونام و خطیر در اوج تیرگی؛ عاقبت این جنگ چه می‌شود؟

اختلافات مدیرعامل و سرمربی استقلال به اوج خود رسیده و به نظر می‌رسد که خبری از صلح میان طرفین هم نخواهد بود.

استقلال حتی در ایامی که مسابقات این تیم به‌واسطه برگزاری اردوهای ملی برگزار نمی‌شود هم آرامش ندارد و روزهای پرتنش آبی‌ها ادامه دارد. در شرایطی‌که می‌توان از استقلالِ لیگ بیست‌وسوم به عنوان یکی از پرتنش‌ترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر یاد کرد، بیشترین اختلاف میان کادر مدیریت و کادرفنی باشگاه است که در اتفاقی جالب‌توجه، نه‌تنها شدتِ تنش‌ها در روزهای گذشته فروکش نکرده بلکه همچنان اختلافات آن‌ها رو به افزایش است و خبری از صلح میان آن‌ها وجود ندارد.

 

علی خطیر در شرایطی به عنوان مدیرعامل استقلال با پافشاری‌های رئیس وقت سازمان خصوصی‌سازی انتخاب شد که پیش از انتخاب او، حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی سابق استقلال با جواد نکونام برای سرمربیگری به توافق رسیده بود و در حالی‌که هواداران استقلال نسبت به انفعال مدیریت باشگاه در بازار تابستانه انتقاد داشتند، تصور می‌شد حضور خطیر می‌تواند زمینه‌ساز روزهایی بهتر برای استقلال باشد اما شرایط متفاوت از آنچه تصور می‌شد پیش رفت و شرایط بحرانی‌تر شد.

 

19 تیر، اولین و آخرین دیدار دوستانه!

خطیر بعد از آنکه در باشگاه استقلال عهده‌دار مسئولیت مدیرعاملی شد، به کمپ ناصر حجازی رفت تا جلسه‌ای را با جواد نکونام برگزار کند. کانال رسمی باشگاه استقلال، نوزدهم تیرماه در خبری ویژه با عنوان «دیدار گرم و دوستانه در کمپ ناصر حجازی، علی خطیر مدیرعامل استقلال در کنار جواد نکونام» نسبت به رویارویی مدیرعامل و سرمربی استقلال واکنش نشان داد. بعد از این جلسه در کمپ، طرفین شامگاه نوزدهم تیرماه در ساختمان باشگاه هم با یکدیگر جلسه‌ای را برگزار کردند که می‌توان از جلسات به عنوان دوستانه‌ترین جلسات برگزار میان خطیر و نکونام یاد کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

بزرگ‌ترین حامی، ادعایی در حد فضای مجازی!

مدیرعامل استقلال 4 روز بعد از دیدارش با جواد نکونام، در مصاحبه‌ای بلندبالا با کانال رسمی باشگاه استقلال، حمایت تمام‌قدی از نکونام انجام داد؛ به‌طوری‌که در مصاحبه خود با حمایت از سرمربی استقلال گفت: «جواد نکونام با همان اهدافی به استقلال آمده که من آمده‌ام. به خودش هم گفتم و اینجا هم تاکید می‌کنم که بزرگترین حامی نکونام در باشگاه، اینجانب خواهم بود. ما هر دو از کودکی عاشق این تیم هستیم. رویاهای مشترک داریم. نکونام لایق جایگاهی است که در آن قرار گرفته، انتخاب میلیون‌ها هوادار استقلال بوده و هیچ جریانی حق ندارد، رابطه مدیریت با سرمربی را تخریب کند. من برای خودم اصولی دارم و اجازه نمی دهم کسی در کارم دخالت کند. اگر هم کسی بخواهد برای تیم و سرمربی‌ام حاشیه درست کند، محکم مقابل او خواهم ایستاد و با هیچکس هم تعارفی نخواهم داشت».

 

دخالت‌هایی که اوضاع را بحرانی کرد

جواد نکونام هم البته در این میان سیاست سکوت را در پیش نگرفت و سعی داشت تا با مصاحبه‌های بلندبالای خود علیه نابسامانی‌های مدیریتی باشگاه استقلال موضع گیرد. آنچه واضح است اینکه ناتوانی مدیریت باشگاه استقلال در حفظ محمد محبی و یا دائمی‌کردن قرارداد مهدی قایدی در کنار عدم خرید بازیکنانی مانند روبرتو تورس اختلاف میان خطیر و نکونام را بیش از پیش افزایش داد. اتفاقی که رابطه مدیرعامل و سرمربی استقلال را تیره‌وتارتر از همیشه کرد، بحث پیشنهاد بازیکنان مختلف به نکونام از سوی خطیر بود که اوج این مسئله درباره رانجلو جانگا بود که این مهاجم کوراسائویی چند روزی هم در تهران اقامت داشت اما در نهایت با عدم رضایت سرمربی استقلال به کشورش بازگشت!

هیچکس نمی‌خواهد از کشتی پیاده شود

علی خطیر در تازه‌ترین اظهارات خود هفته گذشته در موضع حمایت از نکونام قد علم کرد و البته صحبت‌های جنجالی را هم به زبان آورد؛ از ادعای اطلاع نکونام از جدایی سعیدی‌فر و برزگر تا بحث برخورد انضباطی با او در صورت انجام صحبت‌های خارج از چارچوب! سرمربی استقلال هم شب گذشته در گفت‌وگویی تلویزیونی ادعاهای مدیرعامل استقلال را تکذیب کرد و حتی مدعی شد که خطیر به دنبال انتخاب جانشینی خارجی برای او بوده است! اتفاق ویژه و جالب‌توجه اینکه هر دو چهره جنجالی این روزهای باشگاه استقلال از جمله‌ای مشترک با مضمون اینکه سوار بر یک کشتی هستیم استفاده کردند اما آنچه واضح است اینکه هیچ‌کدام‌شان نمی‌خواهند در این جنجال بزرگ پای خود را عقب بگذارند؛ جنجالی که اگر با پادرمیانی حل‌وفصل نشود، می‌تواند روزهای بحرانی‌تری را برای استقلال رقم بزند!

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا