آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

راموس در یک قدمی اینترمیامی؛ درهای سویا بسته شد!

گزارش‌های متعددی حاکی از رو به اتمام بودن مراحل پیوستن سرخیو راموس به اینترمیامی است.

سرنوشت کاپیتان سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، پس از پایان قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. سرخیو راموس 37 ساله طی هفته‌های گذشته به فوتبال عربستان و همچنین باشگاه سویا نزدیک شده بود اما به گفته برخی رسانه‌ها در نهایت فوتبال آمریکا می‌تواند مقصد احتمالی این ستاره کهنه‌کار فوتبال دنیا باشد.

 

وقتی درهای خانه بسته است

سرخیو راموس فوتبال خود را از نونهالی و در تیم‌های پایه سویا آغاز کرد. این مدافع تاریخ‌ساز در فوتبال اسپانیا، بارها علاقه خود برای پایان دادن به دوران بازیگری‌اش در سویا را به زبان آورده بود. رسانه‌های نزدیک به این بازیکن از پیشنهاد مناسب راموس به سویا برای پیوستن به این تیم و پایان دوران بازیگری‌اش در خانه خبر داده بودند. دوشنبه گذشته «دِل‌نیدو کاراسکو» نایب رئیس سویا طی مصاحبه‌ای آب پاکی را روی دست کاپیتان سابق لاروخا ریخت. کاراسکو در پاسخ به سوالی در این باره گفت: «من با رِنِه، برادر و مدیر برنامه‌های راموس، ارتباط بسیار خوبی دارم. راموس بازیکن بزرگی است و محصول تیم‌های پایه سویا به حساب می‌آید اما هیچ چیزی بین ما و راموس وجود ندارد و او گزینه مدنظر باشگاه نیست.»

 

آمریکا و دیدار مجدد دوستان

سرخیو راموس پیشنهاد عربستان را به دلایلی از جمله مخالفت همسر خود با زندگی در این کشور رد کرده بود. حالا پس از بسته شدن درهای سویا به روی این مدافع 37 ساله، رسانه‌های مختلف از جمله «فابریتزیو رومانو» خبرنگار معروف دنیای فوتبال از علاقه زیاد اینترمیامی برای به خدمت گرفتن راموس خبر داده‌اند. به گفته روزنامه «آس» چاپ مادرید، مذاکرات بین راموس و اینترمیامی روند خوبی را پشت سر می‌گذارد و به احتمال فراوان این مدافع اسپانیایی یکی دیگر از خریدهای بزرگ تابستانی تیم دیوید بکام خواهد بود. راموس در صورت پیوستن به اینترمیامی بار دیگر با لیونل مسی همبازی می‌شود. سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا که به اینترمیامی بسیار نزدیک است هم دیگر دوستان سرخیو راموس هستند. آن‌ها سال‌ها در تیم ملی در کنار هم قرار داشتند.

گروه نرم افزاری ماهور
50 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا