آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رایس: آرتتا باعث شد آرسنال را انتخاب کنم

دکلان رایس پس از رسمی شدن انتقالش به آرسنال درمورد دلایل انتخاب این تیم صحبت کرد.

دکلان رایس پس از یک دهه عضویت در وستهم امروز رسما به آرسنال پیوست. انتقال 105 میلیون پوندی (120 میلیون یورو) او رکورد گران‌ترین بازیکن انگلیسی تاریخ را شکست. رایس 24 ساله حالا رهبر خط میانی توپچی‌ها در فصل پیش رو خواهد بود. او از سیتی هم پیشنهاد داشت، ولی ترجیح داد به آرسنال ملحق شود.

رایس درمورد پیوستن به آرسنال گفت: «اول از همه فقط می‌خواهم از همه هواداران آرسنال تشکر کنم که در این مدت بسیار زیاد از من حمایت کرده‌اند. گمانه‌زنی‌های زیادی برای ماه‌ها وجود داشت، اما واضح است که به عنوان یک بازیکن، شما می‌خواهید در اسرع وقت به مسائل رسیدگی کنید. حالا خوشحالم که انتقال نهایی شده و اینجا هستم. امروز اولین روزم را سپری کردم و واقعاً احساس می‌کنم در خانه هستم.»

 

گزارشگر رایس در مورد جدایی از وستهم گفت: «به خاطر رابطه من با هواداران وستهام، جدایی کمی سخت بود. با عشق و حمایتی که از آنها دریافت می‌کردم، کنار گذاشتن آن همه خاطرات واقعاً سخت است. در فوتبال فرصت‌های شگفت‌انگیزی برای شما فراهم می‌شود و ردکردن پیشنهاد باشگاهی مثل آرسنال دشوار بود. شما فقط یک بار فوتبالیست می‌شوید و من واقعاً به کاری که میکل آرتتا اینجا انجام داده و تیمی که ساخته، اعتقاد دارم. من مشتاقانه منتظر چالش بزرگم در آرسنال هستم.»

گروه نرم افزاری ماهور

چرا آرسنال؟ «من در دو فصل گذشته به آرسنال و مسیری که آنها در پیش گرفته‌اند توجه داشتم. نه فصل گذشته بلکه فصل قبلتر که آنها پنجم شدند، اما می‌توانستید تغییر سبک بازی‌ای را که میکل در تیم پیاده کرد را ببینید. فصل گذشته فصل فوق‌العاده‌ای بود و آرسنال تقریباً همه تیم‌ها به استثنای منچسترسیتی را ناکام گذاشت.

میکل و نحوه کار او در تیم، جوان بودن بازیکنان، انرژی اطراف باشگاه و همچنین چالش برگرداندن آرسنال به جایی که به آن تعلق دارد، من را به قبول پیشنهاد آرسنال ترغیب کردند. می‌دانم که هواداران واقعاً این را می‌خواهند. من واقعا با انگیزه به اینجا آمده‌ام تا موفقیت‌های بیشتری کسب کنم و بهترین سال‌هایم را در این باشگاه بزرگ سپری کنم.»

 

گزارشگر درمورد کار با میکل آرتتا: «من خیلی هیجان‌زده هستم. شما می‌بینید که او چگونه کار می‌کند. در مستند آمازون، نحوه کار او با بازیکنانش مشهود بود. او نه تنها به عنوان یک مربی، بلکه از نظر روانی هم با بازیکنان خوب کار می‌کند و اینکه چگونه کیفیت بازیکنان را بهبود می‌بخشد. او عامل بزرگ حضور من در آرسنال است. می‌دانم که آرتتا بهترین بازی‌ها را از من خواهد گرفت. با او وارد سطح دیگری خواهم شد و بی‌تاب شروع کار با آرتتا هستم.»

65 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا